• 9
  • 10
2011-02-02, 23:28
Medlem
htdgs avatar
La ca 6-700kr på en Kobebiff i Kobe. Gick in på en fin restaurang och beställde den billigaste biffen de hade. Det var lätt värt varanda krona, godaste jag har ätit.
Citera
2011-02-04, 07:56
Medlem
Grainger-13s avatar
Har lagt närmare 2000 pix på någon anrik i restaurant i Budapest. Nu var det iofs en sju-rätters med allt vin inräknat, så utslaget på varje rätt var det inte så mycket men fantastiskt gott. Annars tror jag att en måltid på en nattklubb i London tar priset, typ 800 spänn för en riktigt dålig pasta carbonara.
Citera
2011-02-06, 02:02
Medlem
Beelzebobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HowlinWolf
Gråter du över 139 kr!? Ja till det priset smakar det troligtvis också skit. Gå istället till ett gatukök och få något mikrovärmt men med garanterad smakgaranti. Att grina över att ha behövt betala 139 kr för en kass burgare, men gladeligen lägger tusentals kronor på alkohol som förgiftar din kropp finner jag skrattretande. Vissa är fan urkorkade!

Jag köpte ingen alkohol då, jag drack vatten. Jag ser inte poängen med att betala fem gånger så mycket för en helt vanlig jävla öl, där enda skillnaden är att den är serverad i en bar. Hade det varit något särskilt med ölen, visst, då hade jag utan tvekan kunnat pröjsa 60 spänn för den.
När nämnde jag att jag la tusentals kronor på alkohol? Jag dricker alkohol väldigt sällan, så min lever är intakt.

Jag hade gladeligen betalat den summan för burgaren utan att käfta emot det minsta, om jag hade fått mat som var värd det priset. Annars hade jag lika gärna kunnat elda upp 140 spänn och skitit mellan två rostbröd. Det hade varit lika mycket slöseri med pengar.
Jag tror att någon är arg och behöver sova.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in