2007-08-09, 14:59
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Dom hade bara 5-6 burkar igår när jag va där.
Totalt?!? haha shit va de har sålt krom o svart sedan jag var där.. typ 2 dagar..

Tur att man köpte med sig en del då...
Citera
2007-08-09, 21:20
Medlem
fuskas avatar
Nä crom hade dom. Men en kanske 2 svarta och några andra super-size-me burkar. Va där för jag behövde färg å spraya ramar med
Citera
2007-08-10, 22:35
Awaiting Email Confirmation
Schickhardts avatar
Alltså childstore är väl den enda graff-affären i GBG, så därför går det också åt en hel del. Lagret tar i stort sett slut på bara några nagar.
Citera
2007-08-11, 00:21
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schickhardt
Alltså childstore är väl den enda graff-affären i GBG, så därför går det också åt en hel del. Lagret tar i stort sett slut på bara några nagar.
En vecka eller max 2..Beror väl på hur länge de har varit tomt innan..Förra sommaren eller va de va hade de burktorka i en månad nästan.. och när de väl fick in färg.. jävlar va folk va färgkåta!!
Citera
2007-08-11, 00:38
Medlem
fuskas avatar
Varför sköter dom inte det bättre i fall det finns ett sug efter det? Borde ju vara en vinst drivande affär iallafall, Går ju att få inte lite extra dollars om man sköter det bra.
Citera
2009-03-27, 08:24
Bannlyst
andra lång gatan säger inte mig så mycket? hitta.se säger lika mycket.
Någon som vet om det ligger¨långt ifrån dreamhack göteborg? som är om några veckor.??
Citera
2009-03-27, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kugg_hjulet
andra lång gatan säger inte mig så mycket? hitta.se säger lika mycket.
Någon som vet om det ligger¨långt ifrån dreamhack göteborg? som är om några veckor.??

sämst du är!
ja hitta affären direkt
http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?vad=childstore&var=andra+l%e5 nggatan&Vkiid=t3D46hbV3wTbw3llov74dw%253d%253d&Vki d=18912577&isAlternateNumberResult=False
Citera
2009-03-27, 08:33
Bannlyst
såg på kartan att det inte va så långt ifrån, eller vad vet jag
? kan vara skita långt hehe. Någon som vet hur det är på childstore nu? på deras sida visar dom bara montana gold o black, 40 och 45 kr. har dom molotow covers all? el liknande
Citera
2009-03-27, 09:35
Medlem
Brunnsparkens avatar
Citat:
? kan vara skita långt hehe. Någon som vet hur det är på childstore nu? på deras sida visar dom bara montana gold o black, 40 och 45 kr. har dom molotow covers all? el liknande

Adda deras msn och fråga, den står på hemsidan och är väl det som gäller egentligen.
Annars vet jag att dom brukar ha aerosolkrom inne nu, 600 ml.. Sen brukar det finnas nr 1, 2 och 3 coversallsvart, samt ett hyggligt utbud av montana black och gold. Markers, ink, skisspennor, graffititidningar, filmer, cyklar, och lite tshirts också.
Citera
2009-03-27, 15:11
Medlem
Daggys avatar
Citat:

Ring och fråga?
Men sist jag var där hade dom gold, black, några basic, några få kulörer premium, aerosol krom 600 ml, burnerkrom, alla coversall och massa ink, markers och skisspennor och dyl.
Citera
2009-03-27, 16:58
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daggy
Ring och fråga?
Men sist jag var där hade dom gold, black, några basic, några få kulörer premium, aerosol krom 600 ml, burnerkrom, alla coversall och massa ink, markers och skisspennor och dyl.

Var där senast igår jag och då såg det ut så med.
Citera
2009-04-01, 14:21
Bannlyst
sounds good, ah kanske slår en lur till dom idag.
tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in