2012-03-09, 17:59
Medlem
funktioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6799173
Mer än vad dom hade för en vecka sen?

Det vet jag faktiskt inte, är inte där så ofta. De hade även strukturerat om lite i butiken, antagligen för att få plats med allt nytt. Men två stora glasmontrar med markers och ink fanns där i allafall.
Lite tråkigt att disken är flyttad så att man inte kan plocka kannor själv, men men!
Citera
2012-03-09, 21:16
Medlem
Sangellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Det vet jag faktiskt inte, är inte där så ofta. De hade även strukturerat om lite i butiken, antagligen för att få plats med allt nytt. Men två stora glasmontrar med markers och ink fanns där i allafall.
Lite tråkigt att disken är flyttad så att man inte kan plocka kannor själv, men men!
Klart man kan plocka själv? Kannorna ligger ju rakt in när man stiger in genom dörren, i alla fall förra veckan.
Citera
2012-03-10, 15:17
Medlem
funktioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sangello
Klart man kan plocka själv? Kannorna ligger ju rakt in när man stiger in genom dörren, i alla fall förra veckan.

Då får du allt besöka det igen, nu står disken framför. Jag frågade om man fick gå runt och plocka själv men icke! Peka och vela.
Citera
2012-03-15, 16:56
Medlem
Sangellos avatar
Citat:
Då får du allt besöka det igen, nu står disken framför. Jag frågade om man fick gå runt och plocka själv men icke! Peka och vela.
Det var ju verkligen trist. Måste ha med alla snorungar att göra som håller på och är allmänt jobbiga. Ett tag hade han ju en kedja framför skåpet... Men så länge det är öppet så är jag nöjd
Citera
2012-03-15, 18:22
Medlem
timewasters avatar
Citat:
Har nån snorunge försökt snatta eller?

Om så är fallet borde den knytas fast efter en vagn och dras till en ändhållplats, och så kan stadens målare backjumpa med personens blod när han väl är framme.
Citera
2012-03-19, 23:22
Medlem
Hurdana är priserna i butiken?
Någon som vill sammanfatta lite kort?

Finns ju inget på nätet.
Citera
2012-03-20, 03:14
Medlem
Honeybadger413s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeoplesTemple
Hurdana är priserna i butiken?
Någon som vill sammanfatta lite kort?

Finns ju inget på nätet.

(KAN HA VÄLDIGT FEL PGA ALKOHOLPÅVERKAN) Tror att Kobra kostar 35:-, Montana Black 40:- och Montana Gold 45:-, utbudet är väldigt varierande. Ibland finns massa färger och 600ml kråm/svart och ibland finns knappt någonting. Markers etc är alltid lugnt. Öppettiderna är fett skeva, sist jag var där var det stängt 2 dagar i rad pga att ägaren flyttat. Nu håller någon annan i butiken så det har inte samma öppettider. Tror det har stängt mån-tis medans det öppnar 15.00 andra dagar (rätta mig?).

peace
Citera
2012-03-20, 06:53
Medlem
6799173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeybadger413
(KAN HA VÄLDIGT FEL PGA ALKOHOLPÅVERKAN) Tror att Kobra kostar 35:-, Montana Black 40:- och Montana Gold 45:-, utbudet är väldigt varierande. Ibland finns massa färger och 600ml kråm/svart och ibland finns knappt någonting. Markers etc är alltid lugnt. Öppettiderna är fett skeva, sist jag var där var det stängt 2 dagar i rad pga att ägaren flyttat. Nu håller någon annan i butiken så det har inte samma öppettider. Tror det har stängt mån-tis medans det öppnar 15.00 andra dagar (rätta mig?).

peace
När fan hände ägarbytet?
Citera
2012-03-20, 09:46
Medlem
femtekontot2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6799173
När fan hände ägarbytet?

Tror alkoholen talade just i den meningen. Han syfta nog på att "ägaren" håller på att flytta och någon annan fick/får jobba för honom.
Citera
2012-03-20, 11:35
Medlem
6799173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtekontot2
Tror alkoholen talade just i den meningen. Han syfta nog på att "ägaren" håller på att flytta och någon annan fick/får jobba för honom.
Aah, så Vigge har inte sålt det eller något då? För Vigge är ju bara tvär trevlig alltså, aja är det någon som vet om dom har inne mycket pennor nu?
Citera
2012-03-20, 17:21
Medlem
BebbenJohanssons avatar
Stänger de 18.00??
Citera
2012-03-20, 17:23
Medlem
6799173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BebbenJohansson
Stänger de 18.00??