Saaatan, det blev ändrade planer o vi drar till malmö, nån sa att Oneline lagt
ner i malmö är det sant? :S och Har impala verkligen så lite belton som dom säger? Någon som kan ge lite mer info? Vore tacksam då vi ska åka imorn bitti!
Ah vore bra om ni kunde skriva de här i tråden..(eller om du får ett mail skicka vidare till mig) ska också till Malmö snart nämligen...
Ah vore bra om ni kunde skriva de här i tråden..(eller om du får ett mail skicka vidare till mig) ska också till Malmö snart nämligen...
Ah lovar att skicka mail om jag får info, nån på whoa sa att Impala bara
har vit färg typ, förvirrande detta känns tråkigt att åka bil i 2h för ingeting :S
Kanske borde ta gbg iallfall för childstore har garanterat väl?
hemsidan: http://oneline.nu/ säger inget om att affären skall ha slått igen.
Men de har tydligen sommarstängt så sa impala att de slått igen typ, det var vad dom sa på whoa iaf men vågar inte lita på vad alla idioter skriver där :/
Någon i malmö eller som känner nån i malmö som vet säkert?
Var i malmö istället, finns INGEN färg kvar, online lagt ner, impala har inte ens markers nu, de hade 28 vita spanska montana kvar som vi köpte upp bara för
att inte komma hem tomhänta Inte mer än så fanns det där..
ska till way out west i morn tänkte under dagen på fredag och lördag kolla in childstore dom hade bra lager nu eller? har dom kanske en squizzer och nån flaska bläck?? goa göteborgare svara mig!
ska till way out west i morn tänkte under dagen på fredag och lördag kolla in childstore dom hade bra lager nu eller? har dom kanske en squizzer och nån flaska bläck?? goa göteborgare svara mig!
det är nån minut från slottskogen så du får nog en egen uppfattning om burkstashet, de går åt som fan vissa dagar så de vet man inte
pennor,squeesers osv har dom. grog ink