2007-07-15, 19:12
Medlem
slrslrs avatar
Har själv hår på ryggen, tycker icke om det. Det måste försvinna, ser bara förjävlig ut. Hår på bröst,armar,ben,röv det får man fan inte ta bort. Men rygg? Jooodå, inte fan blir man mindre manlig för de
Citera
2007-07-15, 21:22
Medlem
Nyfiken på hur ni gör för att vaxa själva på er rygg.

Måste vara svårt att få den helt hårfri då med tanke på att man inte kommer över allt själv.

För bästa resultat så är det med en IPL laser.
Kostar för en rygg runt 4000 kr och uppåt och man måste göra runt 4-7 behandlingar men kan vara svårt att få till perfekt för det är en stor yta.

http://www.pkc.se/engines/page___930.aspx
http://www.lasercenter.se/harborttagning.aspx
Citera
2007-07-15, 23:04
Medlem
slrslrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Nyfiken på hur ni gör för att vaxa själva på er rygg.

Måste vara svårt att få den helt hårfri då med tanke på att man inte kommer över allt själv.

För bästa resultat så är det med en IPL laser.
Kostar för en rygg runt 4000 kr och uppåt och man måste göra runt 4-7 behandlingar men kan vara svårt att få till perfekt för det är en stor yta.

http://www.pkc.se/engines/page___930.aspx
http://www.lasercenter.se/harborttagning.aspx

Man ber någon göra det åt en, t.ex. flickvän eller nånn polare
Citera
2007-09-25, 21:39
Medlem
linlucs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slrslr
Man ber någon göra det åt en, t.ex. flickvän eller nånn polare

om man inte vågar det då
Citera
2007-09-25, 22:24
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syriana
Om du kör med vax är du garanterat slät i flera veckor.

Nej!

Citat:
Ursprungligen postat av Goddess_Purgatory
Veets cold wax-strips är bland det sämsta på marknaden.

Ja!

Citat:
Ursprungligen postat av silata98
Ni som har hår på hela ryggen och vaxar, ni måste ju vaxa hela jävla kroppen, annars ser det helt fuckat ut. Som någon skrev i tråden, hur gör ni med er röv, ben osv. Blir ju sjukt sexig hårlinje.

Man byter till trimmer.
Citera
2007-09-25, 22:31
Medlem
Californias avatar
Oki... Bara så att alla vet det så har jag FB-kuk.
Nu gör du så här. Vaxa. Funkar inte det så köp en Epilator, epilatorn är mycket smärtsam på ryggen, men vad fan! En riktig karl har hår i röven! Och har du hår i röven så...ja. Då klarar du Epilatorn! (Skulle dock inte rekommendera den i röven!) Testa?
Citera
2010-12-19, 01:24
Medlem
Vaxade nyss ryggen, eller, har halva jobbet kvar.

Gråter extremt sällan, näst intill aldrig av smärta - men detta tog kol på mig, allting kom upp - sitter här halv 2 på natten inne på en ostädad toalett och vaxar håret på ryggen pga att jag vill göra gott intryck på en tös i skolan - inte fan skall man ha en hårig rygg om tröjan åker upp lite när man böjer sig isåfall

Ja...strömmade över
Citera
2016-02-07, 10:14
Medlem
irishrages avatar
Numera finns det ett rakverktyg att köpa som du kopplar ihop med en vanlig rakhyvel. Med den rakar man enkelt både rygg och röv.
Citera
2016-02-08, 02:59
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Numera finns det ett rakverktyg att köpa som du kopplar ihop med en vanlig rakhyvel. Med den rakar man enkelt både rygg och röv.
Berätta mer!
Citera
2016-02-13, 17:24
Medlem
Jag har testat att vaxa och raka och låtit tjejen dra med pincett men efter att jag testade hennes epilator så kör jag inte med något annat. Visst det sticker till vid varje hårstrå som slits bort men det håller håren borta längre tid.
Citera
2016-02-13, 17:31
Medlem
Jag har faktiskt också rygghår som är lite snuskigt.. Vax säger väl dem flesta som de klassiska svaret ja men annars finns ju laserbehandlingar av olika slag också som man kan använda sig utav.
Citera
2016-02-15, 23:38
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jokkmok
Berätta mer!
Jag använder easyraze när jag ska raka ryggen eller röven, det går fort och ryggen blir len som en barnrumpa efteråt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in