2014-01-04, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaleDenton
Aa fr de lr ju lyckas nysta fram vem min bror r. Fr det frsta var det lngt ver 100 pers dr och dessutom var nog alla gster tillrckligt ptnda fr att inte minnas vilka som kom och gick. Tror du min brorsa var den enda dr som har ett syskon? Kan inte knytas till honom p ngot stt, och dessutom tvivlar jag starkt p att RdVit sysslar med att sitta hr p fb och frska leta reda p vem som berttat lite om deras fest.
Jag frstod det som att du pratade om en vanlig lgenhet frst men nu nr jag lste ditt inlgg igen s frstod jag ju att det blir svrt att knyta samman. Ja, dom gr det vl inte i rdvits namn kanske men din bror hade kanske ftt lite problem fr att han gick runt och snacka illa om dom som personer. Fler folk n du tror lser nog p denna sidan.
Citera
2014-01-04, 22:29
Medlem
NewBodhums avatar
HA skiter fullstndigt i vad folk skriver p flashback, det r under deras niv. RWC tror jag knappast heller bryr sig.
Citera
2014-01-04, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewBodhum
HA skiter fullstndigt i vad folk skriver p flashback, det r under deras niv. RWC tror jag knappast heller bryr sig.

haha vad r under deras niv? Jo dem r inne d och d och lser, s mycket vet jag:/
Citera
2014-01-04, 23:51
Medlem
NewBodhums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FTW-HighSpeed
haha vad r under deras niv? Jo dem r inne d och d och lser, s mycket vet jag:/
Att bry sig om vad folk skriver hr. Klart att de kollar in ibland nr de vill f sig ett gott skratt.
Citera
2014-01-05, 00:43
Medlem
Citat:

De kokar inombords ska du veta, men ingen kan spra FB anvndare.. Om de va en vanlig blogg eller liknande dr anvndaren va en vanlig svenne s skulle de hota osv.
Citera
2014-01-05, 01:03
Medlem
NewBodhums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KurdMedya
De kokar inombords ska du veta, men ingen kan spra FB anvndare.. Om de va en vanlig blogg eller liknande dr anvndaren va en vanlig svenne s skulle de hota osv.
Bullshit! Klla p det tack! Brukar du sitta bredvid och kolla nr de surfar eller?
Citera
2014-01-05, 01:20
Medlem
Citat:
Bullshit! Klla p det tack! Brukar du sitta bredvid och kolla nr de surfar eller?

Jag knner faktiskt fullvrdiga och en president. Om du vill ses kan vi ordna det.
Citera
2014-01-05, 01:29
Medlem
NewBodhums avatar
Citat:
Jag knner faktiskt fullvrdiga och en president. Om du vill ses kan vi ordna det.
Knner folk i rdvitt jag men men skit samma. Vi kommer inte lngre n s hr.
Citera
2014-01-05, 01:37
Medlem
Citat:

tror iofs att hans president-polare skulle chefa ratt hart over dina rodvita polare.
men ni borde heltklart ses och se efter.

jag ar ganska saker pa att ni kan komma langre,eftersom ni bada ar direkt i kontakt med den innersta karnan i saval klubb som crew.
Senast redigerad av clinder 2014-01-05 kl. 01:40.
Citera
2014-01-05, 14:36
Medlem
Citat:

Okej, de s att gngmedlemmar blir arga fr minsta lilla sak ven fr det som skrivs p FB.
Citera
2014-01-05, 14:58
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Okej, de s att gngmedlemmar blir arga fr minsta lilla sak ven fr det som skrivs p FB.

Ja man kan ju hlla p och vad som helst tror skert dom e sura p en del dynga som skrivs p fb
Citera
2014-01-05, 19:20
Medlem
zaataas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killerboot
Ja man kan ju hlla p och vad som helst tror skert dom e sura p en del dynga som skrivs p fb

Vad r under HAs niv? dom r vl beredda att gra lite vad som helst. Pressade "vanligt hederligt" folk p pengar fr ett tag sen, knns ju som en hg niv!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in