Flashback bygger pepparkakshus!
2011-04-13, 21:28
Medlem
hur gäller lagen om Synefrin? stod i "större" mängder är det klassat som läkemedel. hur gäller det? så jag kan liksom inte importera 5kg Tangerine Peel Extract (innehållande Synefrin) för då är det klassat som läkemedel?
http://www.slv.se/sv/grupp1/Risker-med-mat/Vaxtgifter/Synefrin/

någon som vet?

Mvh
Citera
2011-04-15, 23:23
Medlem
Jag äter synephrin tabletter nu men den enda likheten med efedrin som jag märker är muntorrheten och det är bara om jag överdoserar...
Tror att effekten kan vara olika från person till person.
Sen jag började med dom här tabletterna har mitt sug efter amfetamin blivit mycket större.
Citera
2011-09-11, 19:24
Medlem
Psychoramas avatar
Hallå allesammans! Har nu beställt en burk kapslar innehållande Synefrin, koffein, geranium mm..

Det är tänkt att tas i samband med träning, jobb och vid andra tillfällen då jag behöver extra energi.

Har ni erfarenheter av denna produkt, är den bra?

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/e-911-75-caps
Citera
2011-09-11, 20:07
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Hallå allesammans! Har nu beställt en burk kapslar innehållande Synefrin, koffein, geranium mm..

Det är tänkt att tas i samband med träning, jobb och vid andra tillfällen då jag behöver extra energi.

Har ni erfarenheter av denna produkt, är den bra?

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/e-911-75-caps

Har en halv burk liknande hemma och personligen gillar jag det inte alls. Riktiga efedrintabs är okej men den där mixen ger mig mest ångest och hjärtklappningar.
Citera
2011-09-15, 11:41
Medlem
Psychoramas avatar
Tycker effekten av synefrinet är ok, inte mer, ska ju även vara lite DMAA i + koffein. Efter två tabs + kaffe känner jag mig lite pigg/halvspeedad. Ganska vaken och har ork att städa tex. Men hjärtat pumpar som vanligt, inga svettningar,ångest eller illamående. (kan bero på att jag tog valium igår kanske)

Hade faktiskt förväntat mig mer effekt av dessa tabletter... Men men, de är väl ok om man vill ha lite extra energi. Imorrn testar jag tre på en gång med alkohol.

Står tyvärr inte hur mycket tabsen innehåller av vardera ämne vilket är lite frustrerande då man inte vet hur många mg man får i sig... Det är i alla fall syntet HCL synefrin i samt naturligt garanium(DMAA).
Senast redigerad av Psychorama 2011-09-15 kl. 11:45.
Citera
2011-09-20, 19:07
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Tycker effekten av synefrinet är ok, inte mer, ska ju även vara lite DMAA i + koffein. Efter två tabs + kaffe känner jag mig lite pigg/halvspeedad. Ganska vaken och har ork att städa tex. Men hjärtat pumpar som vanligt, inga svettningar,ångest eller illamående. (kan bero på att jag tog valium igår kanske)

Hade faktiskt förväntat mig mer effekt av dessa tabletter... Men men, de är väl ok om man vill ha lite extra energi. Imorrn testar jag tre på en gång med alkohol.

Står tyvärr inte hur mycket tabsen innehåller av vardera ämne vilket är lite frustrerande då man inte vet hur många mg man får i sig... Det är i alla fall syntet HCL synefrin i samt naturligt garanium(DMAA).
Under helgen käkade jag säkert 20 sånna här tabs på en kväll utan nada effekt mer än två koppar kaffe kanske... Drack till och rökte holk iofs men ändå! Tar tillbaks att dessa ens funkar. tog några igår för att jag var så förbannat söndagstrött = Mer trött. Tog två på en gång förut = Somnade direkt framför tv:n..
Vaffan, har synefrin och DMAA sömgivande effekt??? Det visste jag inte... Eller så är det bara en rätt kass produkt.. Slänger man i sig 10+ så känns det iaf som en kopp kaffe. Allt under blir man trött på..

Köp inte "E-911" i alla fall. Kan någon rekommendera riktiga synefrin/dmaa blandade piller som faktiskt funkar? Verkar vara sockerpiller i dessa piller jag har iaf...

Mvh
Citera
2011-09-20, 20:59
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Under helgen käkade jag säkert 20 sånna här tabs på en kväll utan nada effekt mer än två koppar kaffe kanske... Drack till och rökte holk iofs men ändå! Tar tillbaks att dessa ens funkar. tog några igår för att jag var så förbannat söndagstrött = Mer trött. Tog två på en gång förut = Somnade direkt framför tv:n..
Vaffan, har synefrin och DMAA sömgivande effekt??? Det visste jag inte... Eller så är det bara en rätt kass produkt.. Slänger man i sig 10+ så känns det iaf som en kopp kaffe. Allt under blir man trött på..

Köp inte "E-911" i alla fall. Kan någon rekommendera riktiga synefrin/dmaa blandade piller som faktiskt funkar? Verkar vara sockerpiller i dessa piller jag har iaf...

Mvh

Jag har "red stack amp".. De funkade första gångerna, men sen märkte jag ingenting. Använder rent DMAA nu. Funkar sådär. Allra bäst är att ha en 10mg ritalin i fickan om man känner sig trött.
Citera
2011-09-21, 11:16
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Jag har "red stack amp".. De funkade första gångerna, men sen märkte jag ingenting. Använder rent DMAA nu. Funkar sådär. Allra bäst är att ha en 10mg ritalin i fickan om man känner sig trött.
Okej, tack för svar.

Tänkte att dessa kanske funkar bra? : http://prylshoppen.se/product_info.php?cPath=48&products_id=450

Edit: Rekommendera gärna en bra energigivande produkt likt Efedrin. Jag vill alltså ha en produkt som man blir pigg och får motivation av. Till jobb, träning, fest, städning osv.. När jag behöver extra energi ibland med andra ord. Utan obehagliga biverkningar som svettningar, hjärtklappningar och en "krash" efter den slutat verka. Någon koffein, dmaa, synefrin mix tex..

Mvh
Senast redigerad av Psychorama 2011-09-21 kl. 11:33.
Citera
2011-09-21, 14:07
Medlem
Psychoramas avatar
http://www.svensktkosttillskott.se/#!produkter/synerlin sorry om jag dubbelpostar, men undrar ang den här prudukten? är den bra? Verkar vara 125mg synefrin + 125mg koffein och andra hjälpämnen..
Citera
2011-09-21, 14:24
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Citat:
http://www.svensktkosttillskott.se/#!produkter/synerlin sorry om jag dubbelpostar, men undrar ang den här prudukten? är den bra? Verkar vara 125mg synefrin + 125mg koffein och andra hjälpämnen..

Har testat diverse "kosttillskott" med synefrin i. Dock tar jag de i andra syften än vad du gör antar jag. Är syftet att berusa sig eller få extra energi?

Synefrin blir jag piggare på. No more, no less. Potentare än koffein men ganska mycket sämre än efedrin.
Citera
2011-09-21, 21:05
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyGinWine
Har testat diverse "kosttillskott" med synefrin i. Dock tar jag de i andra syften än vad du gör antar jag. Är syftet att berusa sig eller få extra energi?

Synefrin blir jag piggare på. No more, no less. Potentare än koffein men ganska mycket sämre än efedrin.
Syftet är som jag skrev: Få motivation, hjälp till träningen, jobb och även mer vakenhet till alkoholen.
Citera
2011-11-08, 23:49
Medlem
Finns det ens någonting som ger stöd åt att Synefrin skulle påverka fettoxidationen?

Att det kan påverka ämnesomsättningen som helhet kan jag köpa, men fettoxidationen? Varför får det säljas med det som argument?
Har letat efter någon forskning som styrker det, men kan inte hitta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in