Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Tycker effekten av synefrinet är ok, inte mer, ska ju även vara lite DMAA i + koffein. Efter två tabs + kaffe känner jag mig lite pigg/halvspeedad. Ganska vaken och har ork att städa tex. Men hjärtat pumpar som vanligt, inga svettningar,ångest eller illamående. (kan bero på att jag tog valium igår kanske)
Hade faktiskt förväntat mig mer effekt av dessa tabletter... Men men, de är väl ok om man vill ha lite extra energi. Imorrn testar jag tre på en gång med alkohol.
Står tyvärr inte hur mycket tabsen innehåller av vardera ämne vilket är lite frustrerande då man inte vet hur många mg man får i sig... Det är i alla fall syntet HCL synefrin i samt naturligt garanium(DMAA).
Under helgen käkade jag säkert 20 sånna här tabs på en kväll utan nada effekt mer än två koppar kaffe kanske... Drack till och rökte holk iofs men ändå! Tar tillbaks att dessa ens funkar. tog några igår för att jag var så förbannat söndagstrött = Mer trött. Tog två på en gång förut = Somnade direkt framför tv:n..
Vaffan, har synefrin och DMAA sömgivande effekt??? Det visste jag inte... Eller så är det bara en rätt kass produkt.. Slänger man i sig 10+ så känns det iaf som en kopp kaffe. Allt under blir man trött på..
Köp inte "E-911" i alla fall. Kan någon rekommendera riktiga synefrin/dmaa blandade piller som faktiskt funkar? Verkar vara sockerpiller i dessa piller jag har iaf...
Mvh