Citat:
Ursprungligen postat av nifled
och som nu tyvrr r slut. "advokaterna" med bl.a skdespelaren som en gng var med i "sex, lgner och videoband" . Den hade jag velat flja d jag tyckte den skdespelare jag nmnde var s bra och ven advokaten som alltid mste sga sitt namn.
Men d undrar jag - en vardagskvll gr en serie som verkar vara samma men innan dessa tv advokater kom med i bilden. Dr var t.ex hon som en gng blev knd i serien "Twin peaks" med - men inte i de senaste avsnitten jag brjade se av en slump.
Om man fljer den serie som gr mndagkvll r det bara flja den serien s kommer "man ifatt"?
Blev kanske lite krngligt detta - men om ngon frstr s skulle det vara kul med svar.
Tror den ene av advokaterna jag tnker p heter Adam Spader eller James Spader.
Jag tror att den skdespelare du tnker p r James Spader som spelar Alan Shore. Denny Crane, advokaten som alltid mste sga sitt namn, spelas av William Shatner. Dessa bda herrar kan du flja i serien Boston Legal, som r en spinn-off p Advokaterna. Ssong 2 gr denna sommar mn-fre i Tv6, annars snds den i 3:an.
Repriserna av Advokaterna som visas p 4:an ligger flera ssonger efter (2 tror jag), men fortstter de bara visa dom s kommer de vl fram till slutet igen.