2007-07-16, 08:28
Medlem
Martijowskijs avatar
En grej som r helt ok av hba r mlningen p gamla bron som man ser om man ker frn rstaberg till sdra. Bra spot p den.
2007-07-17, 12:37
Medlem
C.Kellers avatar
Vissa mlningar r helt okej men jag ryser av obehag pga deras tags. S fula. S pieca mer och bomba mindre s ska det nog g bra...
2007-07-17, 16:36
Medlem
Kan inte sga s mycket om dom egentligen aldrig trffat dom s men ifrn videon (som kanske e gammal) ser dom ut som ett gng 13 ringar som springer omkring.
2007-07-17, 17:48
Medlem
har en kompis som inte mlar men nr han sg en hba piece signad 2006 s sa han skmtsamt "det dr r s fult s att ingen vill sanera det, men de snygga mlningarna tar de bort fr politikerna vill f oss att tro att grafitti bara r rent kladd av 12ringar med biltema burkar som dem har tagit hemifrn".
2007-07-18, 15:35
Medlem
C.Kellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freqs
har en kompis som inte mlar men nr han sg en hba piece signad 2006 s sa han skmtsamt "det dr r s fult s att ingen vill sanera det, men de snygga mlningarna tar de bort fr politikerna vill f oss att tro att grafitti bara r rent kladd av 12ringar med biltema burkar som dem har tagit hemifrn".

Din kompis r en vis man.
2007-07-18, 15:47
Medlem
Haha, "Sano" hade babylockarna kvar. Inte nog med det, han var inte bra heller.
Bttre att hlla sig till papper innan man tror att man kan.
2007-07-18, 21:33
Medlem
Kebabknugens avatar
En liten frga riktade till er "ldre" som ogillar HBA...

Bland mlarna som har varit med lnge tjatas det en massa om NSL (Norsborgs SlaktarLiga va?), det r bara att titta in i trden om gamla tags s ser man att det crewet nmns konstant som grymt skna. Min frga r om dessa var speciellt duktiga egentligen? Det enda jag har sett av dem r tagsen p den hr bilden och de r inte s verdrivet vackra!

Om tio - femton r nr den hr generationens mlare r lite ldre r det inte grabbarna som mlade feta linjemlningar och fames som kommer att f propps, det r HBA som bombade s gott det gick ven fast kameravervakningen blev vrre och vrre samtidigt som CSG blev argare och argare...
2007-07-18, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabknugen
En liten frga riktade till er "ldre" som ogillar HBA...

Bland mlarna som har varit med lnge tjatas det en massa om NSL (Norsborgs SlaktarLiga va?), det r bara att titta in i trden om gamla tags s ser man att det crewet nmns konstant som grymt skna. Min frga r om dessa var speciellt duktiga egentligen? Det enda jag har sett av dem r tagsen p den hr bilden och de r inte s verdrivet vackra!

Om tio - femton r nr den hr generationens mlare r lite ldre r det inte grabbarna som mlade feta linjemlningar och fames som kommer att f propps, det r HBA som bombade s gott det gick ven fast kameravervakningen blev vrre och vrre samtidigt som CSG blev argare och argare...

Jag ser inte heller nt fel i HBA, det r bra att dom kr mycket. Visst kan kvaliten variera men s r det ju inom alla crew. Fortstter dom kommer dom bli ihgkomna, helt klart.
Btw..Det dr r en piece gjord av Liam Norberg, klassiskt
2007-07-18, 22:18
Medlem
C.Kellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabknugen

Du har en pong, visst. Spelreglerna har ndrats och det r helt klart en strre risk att g ut och mla etc. Men jag frstr inte varfr dom inte kan skissa mer p papper innan dom bombar snder stan? Om dom nu r beredda att ta straffet s kan dom vl nd skta det snyggare. Och bli ihgkomna fr att dom hade en stil ocks ven om den r enkel pga frhllandena.
2007-07-19, 04:30
Medlem
sger bara en sak och sluta snacka skit om Hba killarna : dom r nya generationens mlare och dom kommer att kicka det vidare p sthlms tub nr dom ldre dragit sig tillbaka.

Big up fr dom yngre
2007-07-19, 09:39
Medlem
Zairas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pannkakan
sger bara en sak och sluta snacka skit om Hba killarna : dom r nya generationens mlare och dom kommer att kicka det vidare p sthlms tub nr dom ldre dragit sig tillbaka.

Big up fr dom yngre

hller till fullo med, jag tycker de r skna fr sin lder och tror att det r mer snna som behvs fr att hlla scenen vid liv !
2007-07-19, 17:51
Medlem
red&blues avatar
Hller faktiskt ocks med till viss del!

Jag tycker som dom flesta andra, det r inte alltid s vackert. Men dessa killar r runt 15 och kr redan tg? Stilen kommer vl frhoppningsvis med tiden! Tycker dom ska ha cred fr att dom hller p, vad jag har frsttt r det ganska dtt i STHLM pga den kade risken man tar, och enligt mig s r det bttre med sdr graffiti n ingenting alls, vart kommer graffitin annars leda?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in