2007-07-20, 00:01
Medlem
Zairas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av red&blue
Hller faktiskt ocks med till viss del!

Jag tycker som dom flesta andra, det r inte alltid s vackert. Men dessa killar r runt 15 och kr redan tg? Stilen kommer vl frhoppningsvis med tiden! Tycker dom ska ha cred fr att dom hller p, vad jag har frsttt r det ganska dtt i STHLM pga den kade risken man tar, och enligt mig s r det bttre med sdr graffiti n ingenting alls, vart kommer graffitin annars leda?

sant, man kan inte rkna med att det frsta en kille gr ut och gr med pennan/burken r vrldens snyggaste msterverk.
vi alla lr oss med tiden (de flesta iallafall). och det sgs att det r bra att brja i tid, kolla de som r legender inom det mesta. de brjade oftast nr de var sm
2009-02-24, 14:44
Medlem
Utopia.s avatar
Finns vl nn koppling mellan hba och abc?

Anyhow s sg vl hba lite pung i brjan och gjorde bort sig, men dom lg nd i och gav sig inte trots en jvla massa skit

Spaq gr en hel del najs och sano gr ocks schyssta grejer emellant. Men dom har ju ocks lyckats f vrldens skitrykte, och ganska vlfrtjnt

Den vrsta r fan nd aryan, alla pieces ser ut som om dom r skrivna med en font typ.
2009-02-24, 17:28
Medlem
Mudss avatar
fina skills dedr grabbarna lr ha om ngra r.. man nskar ju att man starta nr man va sdr ung!
2009-02-24, 17:52
Medlem
hehe123s avatar
Jvlar vad sm dem e! Fast lite pantade r dem ju om dem lgger ut filmer p sig sjlva!
2009-08-25, 15:39
Medlem
BBWYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fejkone
"Omg.. kolla i eftertexterna, dom radar upp alla som var med spaq, sano, kyros, aryan, chase. Sen kommer Mel, AM. Vad fan tror dom? sen om du ska se hur sano ser ut, kolla p 30:37, inte skert, men likadan ryggsck iaf..."

Faktiskt s r det s att dom hnger endel med mel och oros, och jag har fr mig att spaq har gtt med i pcy...

Vart fins Mel med i den filmen?!?
2009-08-25, 15:49
Medlem
alaskapollocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BBWY

nr de filmar sina bombrder p en station eller ngot liknande (minns inte riktigt)
2009-08-25, 17:36
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BBWY
26:50 in.
2009-08-25, 18:35
Medlem
sano r 15 r idag .. spaq och chase r e 17 .. hba r inga smkids och inga toys lngre ,, och ni som klagar kan ju bara suga snopp,, HBA har vart kungar ver stockholm 2006 2007 inge snack om saken ,, ni som sitter och klagar p att dom kr fr fult osv ni kan ju g ut och gra bttre,,,/en som knner gnget
2009-08-25, 18:49
Medlem
Brunnsparkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattiaskingkong
sano r 15 r idag .. spaq och chase r e 17 .. hba r inga smkids och inga toys lngre ,, och ni som klagar kan ju bara suga snopp,, HBA har vart kungar ver stockholm 2006 2007 inge snack om saken ,, ni som sitter och klagar p att dom kr fr fult osv ni kan ju g ut och gra bttre,,,/en som knner gnget

V_v-v-v-v-v-v-v--v-v-v-v--vv-v--v-v--aaa-aa--a-adddd sa du?
2009-08-25, 21:36
Medlem
Paperkorgs avatar
Jag gillar Aryans stil faktist, men dock vet jag inte om han r med i sjlvaste HBA? WAD iallafall..
2009-08-25, 23:55
Medlem
stilnorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EkorrOrnitolog
Hller med. Det hr r grabbar som har framtiden fr sig och de gr redan bra ifrn sig. Spaq-piecen p St:Erikssplan var dessutom riktigt nice.

spaq piecen r INTE "riktigt nice". Jag lovar att min systerson som r 5r gammal kan gra den dr, fast fortare
2009-08-26, 17:47
Bannlyst
En sak r ju Aryans sjuka Wad bombs.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in