Flashback bygger pepparkakshus!
2013-04-19, 19:06
Medlem
Arthass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quality1939
Hur lyckades hon få jobb i hemtjänsten -eller få jobb överhuvudtaget - med sitt förflutna? Verkar lite egendomligt, med tanke på alla fördomar som finns. "Om du skickar in ditt CV, så bokar vi en tid för intervju på tisdag...".
"Men vad är nu detta? Arbetat i fem år i USA inom underhållningsbranschen?".....

Nog sjutton måste det vara trist för henne att sitta och ruttna i Norrland...efter det liv hon levt.

Tror inte det är svårt att få ett jobb i Sverige bara för att man gjort porr. Det finns jobb som bageri, kallskänka eller lite ekonomi på någon mindre underentrepenör inom anläggningsbranchen osv där inte en massa skvallerkärringar jobbar och där man kan få vara i fred. Så länge det är hederliga svenskar som jobbar så kommer de smygrunka lite hemma men annars inte tracka en person för dess förflutna.

För övrigt anser jag att det känns lite smutsigt skvallra om Linda nu då hon vill leva ett normalt liv, i jämförelse med smutstrosan Nicole L. som lever på sådan här trådar.
Senast redigerad av Arthas 2013-04-19 kl. 19:09.
Citera
2013-04-19, 19:24
Medlem
Ghastens avatar
Då använder hon fortfarande kontaktlinser eftersom hon har bruna ögon. Själv tänker jag på den blonda versionen om jag skulle dra i snabeln.
Citera
2013-04-19, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Jag hade inte känt igen henne. Jävligt skum förvandling.

Facebookssidan borta
Citera
2013-04-19, 20:10
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Hur lyckades hon få jobb i hemtjänsten -eller få jobb överhuvudtaget - med sitt förflutna? Verkar lite egendomligt, med tanke på alla fördomar som finns. "Om du skickar in ditt CV, så bokar vi en tid för intervju på tisdag...".
"Men vad är nu detta? Arbetat i fem år i USA inom underhållningsbranschen?".....

Nog sjutton måste det vara trist för henne att sitta och ruttna i Norrland...efter det liv hon levt.

Inom vården kan vem som helst få jobb,jag vet för jag jobbar själv inom det
Citera
2013-04-20, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Inom vården kan vem som helst få jobb,jag vet för jag jobbar själv inom det

Fel! Numera begärs t. ex. belastningsregisterutdrag. Om detta gäller även hemtjänsten vet jag dock inte.
Citera
2013-04-20, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arthas
Tror inte det är svårt att få ett jobb i Sverige bara för att man gjort porr. Det finns jobb som bageri, kallskänka eller lite ekonomi på någon mindre underentrepenör inom anläggningsbranchen osv där inte en massa skvallerkärringar jobbar och där man kan få vara i fred. Så länge det är hederliga svenskar som jobbar så kommer de smygrunka lite hemma men annars inte tracka en person för dess förflutna.

För övrigt anser jag att det känns lite smutsigt skvallra om Linda nu då hon vill leva ett normalt liv, i jämförelse med smutstrosan Nicole L. som lever på sådan här trådar.

Vad vet du om Lindas önskemål om att "leva ett normalt liv"? Om hon jobbar inom hemtjänsten bevisar väl det ingenting. Att hon inte längre arbetar inom porren beror väl bara på att hon inte är efterfrågad.
Citera
2013-04-20, 18:19
Medlem
P55s avatar
Citat:
Vad vet du om Lindas önskemål om att "leva ett normalt liv"? Om hon jobbar inom hemtjänsten bevisar väl det ingenting. Att hon inte längre arbetar inom porren beror väl bara på att hon inte är efterfrågad.

Det finns säkert en efterfrågan på henne. Hon är ju lite kult inom den svenska porren och kanske den svenska tjejen som är mest känd i den här branschen.

Jag tror dock att hon har valt att dra sig tillbaka och göra nåt annat, ett "vanligt" jobb. Och det får man respektera, men alla kan visst inte det...
Citera
2013-04-21, 10:59
Medlem
Citat:
Hur lyckades hon få jobb i hemtjänsten -eller få jobb överhuvudtaget - med sitt förflutna?

Folk i hemtjänsten är väl säkert inte olika oss andra, Linda borde väl vara populär i Övik?
Filmförsäljningen på hennes produktioner måste ju vara som störst där.
Hon måste ju förutom Maud Olofsson vara Öviks mest kända person?

Och hon har garanterat förgyllt fler ungdomars uppväxt än Maud har.

Övik är väl dessutom en liten stad, så antagligen så känner hon väl nån i hemtjänsten eller har en släkting som lagt in ett gott ord.

Och gubbarna (brukarna) lär väl inte klaga, de var väl i snuskgubbeålder när hon var aktiv
Citera
2013-04-21, 11:08
Medlem
Piglets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik

Ok för att övik inte har producerat så där grymt många kändisar men nog kan du komma på åtminstone 3 stycken som är mer kända än både Maud Olofsson och Linda. Om du tänker riktigt hårt
Citera
2013-04-21, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik
Folk i hemtjänsten är väl säkert inte olika oss andra, Linda borde väl vara populär i Övik?
Filmförsäljningen på hennes produktioner måste ju vara som störst där.

Och hon har garanterat förgyllt fler ungdomars uppväxt än Maud har.

Övik är väl dessutom en liten stad, så antagligen så känner hon väl nån i hemtjänsten eller har en släkting som lagt in ett gott ord.

Och gubbarna (brukarna) lär väl inte klaga, de var väl i snuskgubbeålder när hon var aktiv

Peter Forsberg, tvillingarna Sedin, Markus Näslund, mfl.
Citera
2013-04-21, 11:14
Medlem
My bad, är inte så sportintresserad. Men Linda var väl också en slags atlet på sin tid
Citera
2013-04-21, 11:22
Medlem
Hemsidan finns på archive.org förresten för oss nostalgiker, där var man inne å fluktade en och annan gång

http://web.archive.org/web/20010202050400/http://www.swelinda.com/

Var dock för snål för att registrera mig. Har nån en siterip sparad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in