2007-07-13, 00:02
Medlem
Avskyn mot Schulman kan väl liknas den som riktas mot dokusåpor. Han har inte direkt åstadkommit något av värde men är ändå stundtals underhållande. Dock är det mycket som känns regisserat, att Katrin och Calle började blogga hade nog knappast med stundens ingivelse att göra. Det luriga är som sagt att ironin blir som en sköld där lite av varje kan rättfärdigas bakom.
2007-07-13, 03:49
Medlem
Dharmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akz

Dharma, den här är till dig:
http://www.tophat.se/blonde2.htm

Så söt du är
Problemet är bara att jag är mörkhårig
2007-07-13, 10:16
Medlem
akzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dharma
Så söt du är
Problemet är bara att jag är mörkhårig

Jag syftade precis som alla andra på humorn du inte förstår. Som kontrast till de ovanstående bloggarna jag nämnde tog jag med blondinskämten som väl får anses som det absolut lägsta av humor.

Det är fruktansvärt kul att du inte förstod det.
2007-07-13, 13:56
Medlem
Dharmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akz
Jag syftade precis som alla andra på humorn du inte förstår. Som kontrast till de ovanstående bloggarna jag nämnde tog jag med blondinskämten som väl får anses som det absolut lägsta av humor.

Det är fruktansvärt kul att du inte förstod det.

Jag förstår blondinskämt, däremot så är dom lite gamla
Alex å andra sidan försöker vara nyskapande men du har rätt i att Alex humor inte är högre än blondinskämten
2007-07-13, 14:24
Medlem
illums avatar
25 inlägg OT raderat. En del gråzon kvar men judeparanoia är inte topic oavsett. // Mod
2007-07-13, 16:29
Medlem
Dharma du kan helt enkelt inte se det subtila och ironiska i Alex texter. Det är din förlust. Alex är en stjärna på det han gör och brorsan Calle ligger inte långt efter.
2007-07-13, 16:36
Medlem
Fiddlers avatar
Citat:
Jag hoppas att alla är med på att spamma sönder hans blogginlägg med kommentarer som "tar hon\du\ni den i tvåan" och andra roliga saker

Eller seriöst så föreslår jag att om tillräckligt många skriver en massa negativa saker som kommentarer så ger killen snart upp och slutar blogga.
Däremot, inga otrevliga hot. sånt är över gränsen

Men gärna "sanningar" på samma sätt som Alex skriver "sanningar" om andra!

dagens asgarv! du kan inte mena allvar...i så fall behöver du för fan vård din jävla jubelidiot!
2007-07-13, 16:49
Medlem
Mumpss avatar
Jag har aldrig orkat engagera mig i fallet Alex Schulman men efter att ha läst en massa skitsnack om Alex här på FB har jag nu tillbringat en stund med att läsa igenom hans blogg och jag måste säga att killen är ett geni! Rolig, dryg, barnslig och smart. En vinnande kombination.
2007-07-13, 17:09
Bannlyst
Så hur går det med insamlingen? Har ni kommit någon vart eller är tråden helt meningslös....
2007-07-13, 18:33
Medlem
Dharmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNorth
Så hur går det med insamlingen? Har ni kommit någon vart eller är tråden helt meningslös....

Snart kommer Alex Schulman att vifta med den vita flaggan
2007-07-13, 18:34
Medlem
Dharmas avatar
Välkomna in på "min" nya blogg

http://attstalkaalexschulman.blogspot.com/

Obs. Börja läsa från dag 1 och börja inte på nyaste inlägget!

Skämt åsido, det är inte min blogg men den skulle kunna vara min förrutom att det är för positiv ton i den
2007-07-13, 18:40
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Välkomna in på min nya blogg

http://attstalkaalexschulman.blogspot.com/

Obs. Börja läsa från dag 1 och börja inte på nyaste inlägget!

Skummade bara igenom den men vafan, den verkar ju helt underbar!! Åker in bland mina favoriter direkt! Jag har aldrig följt en blogg i hela mitt liv, aldrig hittat nån intressant men de här var ju grymt! Att slänga in den där gubben Monegrim är flummigt på ett skönt sätt!
Detta i kombination till att Schulman är den första bloggaren jag verkligen avskyr gör att jag nästan får stånd av glädje

Ska läsa igenom hela, hjälper gärna till att sprida den

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in