2007-07-26, 11:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wildFever
Personligen tycker jag det är fantastiskt att det finns såna idioter som ens läser den här skiten.

Ni måste vara såna slöhjärnor som jobbar på mcdonalds, diskare, städare osv.. ??

Varför skulle man vilja förorena sin hjärna med liknande dynga om man inte är under en viss begåvnadsnivå?

Och ja han är jude
Fel, fel.
Och FEL!

Jag tycker det är mycket märkligt att Katrins blogg återfinns så högt upp på listan, personligen anser jag min egen blogg vara far better, och den är inte ens särskilt bra.
Men Alex skriver rappt!

Nej de där yrkesvalen har jag aldrig gjort.

Nej han har aldrig varit jude och nu snart blir han katolik då han gifter sig med en och konverterar.
2007-07-26, 11:36
Medlem
wildFevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Fel, fel.
Och FEL!

Jag tycker det är mycket märkligt att Katrins blogg återfinns så högt upp på listan, personligen anser jag min egen blogg vara far better, och den är inte ens särskilt bra.
Men Alex skriver rappt!

Nej de där yrkesvalen har jag aldrig gjort.

Nej han har aldrig varit jude och nu snart blir han katolik då han gifter sig med en och konverterar.

Han kanske aldrig varit jude, men han kommer från en judisk familj, det säger han ju själv

Men skit samma det är inte det viktiga här, det viktiga är att det finns folk som verkligen läser denna smörja, sen är dom olyckliga och har ruttna liv. Dom förstår inte att det hör ihop med att dom läser denna smörja.

Är man arbetslös eller sjukskriven med låg förmåga och inget socialtnätverk, då brukar man söka spänning genom BB eller läsa om bionda osv.. detta är inget nytt, förr i tiden så tittade imbecillerna på gladiatorer istället
2007-07-26, 11:54
Medlem
D3ans avatar
Citat:
Men skit samma det är inte det viktiga här, det viktiga är att det finns folk som verkligen läser denna smörja, sen är dom olyckliga och har ruttna liv. Dom förstår inte att det hör ihop med att dom läser denna smörja.

Är man arbetslös eller sjukskriven med låg förmåga och inget socialtnätverk, då brukar man söka spänning genom BB eller läsa om bionda osv.. detta är inget nytt, förr i tiden så tittade imbecillerna på gladiatorer istället
så nu dömer du folk och kan dra de slutsatser utifrån vetskapen att man läser alex blogg eller inte?

du var en riktigt patetisk msk om du menar allvar
2007-07-26, 12:30
Bannlyst
Citat:
Han kanske aldrig varit jude, men han kommer från en judisk familj, det säger han ju själv

En sportintresserad (Gladiator) person skulle nog ta illa upp att bli beblandad med dokusåpafanatiker.

En Alex-fan skulle nog ta illa upp att du jämför lowbrow-underhållningen dokusåpor med "försöka-vara-highbrow"-bloggarna.

INGEN "söker spänning" genom att läsa om Bjånda. Bjånda har samma magnetism som en bilolycka. Man ser att det har hänt nåt och ögat drar iväg för att se vad.
2007-07-26, 22:57
Medlem
FlashyBackys avatar
Enligt DN så regerar Schulman bloggosfären

På DN (http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1058&a=674260) står det:

"De regerar i bloggosfären

Glöm Bonnier. Glöm Hjörne, glöm Stenbeck. I bloggvärlden heter Sveriges mäktigaste mediefamilj Schulman. DN:s Axel Björklund har träffat bröderna Schulman och Katrin Zytomierska som snart ska byta efternamn."

Är det ett skämt eller? Att DN gör utrymme till dessa ytliga Stureplans bloggare är ju skamligt. Där tappade DN all respekt från mig.

Är dessa personer verkligen dom mest populära bloggarna i Sverige? Om det är så att svenska folket föredrar skvaller och Stureplan så kan man förstå det, men är det verkligen så? Visar verkligen i så fall hur dum befolkningen är som läser såna bloggar.
2007-07-26, 23:34
Medlem
D3ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBacky

Glöm Bonnier. Glöm Hjörne, glöm Stenbeck. I bloggvärlden heter Sveriges mäktigaste mediefamilj Schulman. DN:s Axel Björklund har träffat bröderna Schulman och Katrin Zytomierska som snart ska byta efternamn."

Är det ett skämt eller? Att DN gör utrymme till dessa ytliga Stureplans bloggare är ju skamligt. Där tappade DN all respekt från mig.

Är dessa personer verkligen dom mest populära bloggarna i Sverige? Om det är så att svenska folket föredrar skvaller och Stureplan så kan man förstå det, men är det verkligen så? Visar verkligen i så fall hur dum befolkningen är som läser såna bloggar.
klart de inte är ett skämt, ge bloggarna en chans och ha lite distans så kommer säkert du också tycka det är underhållande.
2007-07-27, 00:58
Medlem
MaeWests avatar
Eftersom jag anser dessa personer skullmann+bihang skullmann totalt humorbefriade,så bajsar jag i att läsa dravlet!
Läser hellre mina egna inlägg och mår bra!
2007-07-27, 02:36
Medlem
Dharmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBacky

Det som DN inte förstår är att det är just därför som folk läser bloggarna!

All denna gratisreklam som media ger familjen Schulman. det hade gjort att vem som helst hade haft en massa besökare.

Sedan undrar jag om inte Alex på något sätt fingerar siffrorna lite. Kanske sitter och trycker på F5 på förstasidan på bloggen hela dagen eller startar om datorn, får nytt IP nummer och besöker bloggen gång på gång
2007-07-27, 09:20
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dharma
Det som DN inte förstår är att det är just därför som folk läser bloggarna!

All denna gratisreklam som media ger familjen Schulman. det hade gjort att vem som helst hade haft en massa besökare.

Sedan undrar jag om inte Alex på något sätt fingerar siffrorna lite. Kanske sitter och trycker på F5 på förstasidan på bloggen hela dagen eller startar om datorn, får nytt IP nummer och besöker bloggen gång på gång

Spelet är slut, Schulman. Vi vet att det är du som är Dharma. Det är väl bara att gratulera till ett lyckat PR-trick.

2007-07-27, 10:13
Medlem
telephone80s avatar
Men herregud. Typiskt jantelags-svenskt att ogilla alex. Han är bloggvärldens howard stern, som utelämnar sig själv o driver med det mesta. Riktigt roligt!

Men ok, vi stänger ner honom och håller till godo med Linda och Faddes nya dokusåpa när behovet av underhållning kommer smygande.
2007-07-27, 11:07
Medlem
Dharmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av telephone80
Men herregud. Typiskt jantelags-svenskt att ogilla alex. Han är bloggvärldens howard stern, som utelämnar sig själv o driver med det mesta. Riktigt roligt!

Men ok, vi stänger ner honom och håller till godo med Linda och Faddes nya dokusåpa när behovet av underhållning kommer smygande.

Du menar från en IQ befriad fiskmås till två andra?

Det finns faktiskt normala saker man kan göra även i Sverige
Läs böcker, gå en kurs på universitetet eller komvux. Gör något kreativt!
2007-07-27, 19:20
Bannlyst
Och här får Alex blivande fru Katrin, en slev av skopan.
http://dagensmedia.se/mallar/dagensm...version=116865

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in