Citat:
Ursprungligen postat av wargen
Tex dessa:
Skintobbe -allmän vandal
Den beryktade -VibyMaffian-
S-Tuna Skins -vad gör dessa idag?
Bröderna från Malmvägen som slog ihjäl sin far (Namn)
George på Hägges Bar
O*ran och Ö*der Yil*iz -dömda för Rinkebymordet
Hägges blev av med alkoholtillståndet och jag tror inte George kan driva rest. med tillstånd på ett tag eftersom "dricksandelen" (dvs. ej inslaget) i kassan vida översteg normalitetens gräns.
Nya ägare och alkoholtillståndet åter och haket heter numer Lindas.
Jag tror tom. att Georges (? iaf. den han brukade rulla runt i) halvsunkiga Merca kan ha ingått i övertagandet av lokalen eftersom den fortfarande syns parkerad bakom Häggviks "centrum".
Har inte sett honom sedan ägarbytet. Vet att han bodde/bor i Märsta.
Vad gäller bröderna Ylidiz kan jag efter att ha läst boken Rinkebymordet säga med stor säkerhet att rätt personer sitter. Boken är ett rent beställningsverk av pappa Yildiz som sedan länge är bundis med journalisten.
Alla svårförklarade och besvärande omständigheter som fick dem fällda i rätten har nu fått lagom krystade och tillrättalagda förklaringar. Yngsta brorsan gjorde allt... Antar att det ingår i tanken att han redan är dömd i samma mål och om jag nu inte helt misstar mig inte kan dömmas.
Så om nu HD skulle frikänna och tilldela ytterligare några livstidsdömda en rejäl dusör för sina brott är vardagen snart som vanligt runt middagsbordet på Malmvägen. Allt i sann svensk PK-anda.