Någon som vet nån bra restaurang i Umeå?
god mat och bra service? gärna grekisk/turkisk då man är ett fan av tzatsiki
sen får de gärna vara billigt men inget krav
Något grek/turk-ställe känner jag inte till, men det finns ett trevligt indiskt ställe, Restaurang Gandhi med klart överkomliga priser och ett gudomligt nan-bröd.
Något grek/turk-ställe känner jag inte till, men det finns ett trevligt indiskt ställe, Restaurang Gandhi med klart överkomliga priser och ett gudomligt nan-bröd.
åh gud vad gott det såg ut på menyn. Som älskare av Indien-käk så föredrar jag det framför allt annat dom få gånger jag och vänner äter ute ihop. Som tur finns ett par riktiga höjdare i Stockholm med omnejd.
Jag tycker att Ghandi är överskattat. Slink hellre in på Taj Mahal. Tycker det är finare ställe och godare mat. Man får sjukt mycket mat också. Hur deras nan-bröd är minns jag inte.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!