Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-25, 11:25
  #1081
Medlem
På psyk, sluten vård. Rökte inte utan år motsvarande 110mg THC. Snackade bort personalen så slapp UP och ingen märkte något.
Citera
2018-09-25, 12:48
  #1082
Medlem
MrStrids avatar
Jag vart stenad när jag körde upp för körkortet och klarade det! Det lär va totalt skevaste.
Rökt brajj på stadens missbruk och beorendeenhet.
Sen har jag rökt braj i en väktarbil det var ganska skevt det också!
Citera
2018-09-27, 09:19
  #1083
Avstängd
Plaguetongues avatar
damernas omklädningsrum på stranden

var på stranden och tände en rök, efter halva jointen började det regna så jag gick in i omklädningsrummet (damernas) då det inte var någon där och badade ändå. Och givetvis när man sitter och bolmar som värst så kommer det in två brudar som ska byta om, jag gick ut därifrån och hela omklädningsrummet var rökfyllt
Citera
2018-09-27, 14:05
  #1084
Medlem
När man meckat en gås i 36 minus och snöstorm för att sedan röka den i ett björnide och bli helt skev så man satt där tills man frös arslet av sig
Citera
2018-09-27, 20:54
  #1085
Medlem
InkMeBabys avatar
På arbetsintervju. Var inte planerat men de ringde och frågade om jag kunde komma in tidigare. Gick hur bra som helst och jag har jobbat där sen dess.
Citera
2018-10-10, 11:26
  #1086
Medlem
CheeseHDs avatar
Hade ett förhör med snuten hehe
Citera
2018-10-10, 17:32
  #1087
Medlem
Kafes avatar
Inneklubb på Stureplan tillsammans med en vän iförd joggingkläder.

Planen var att se en fotbollsmatch på en pub. Min vän hann aldrig dra hem och byta om efter joggingturen. En öl blev till 10, och på något vänster fick vi en bit röka av några marokkaner. Efter att ha vinglat runt stenade och fulla som as hamnade vi plötsligt på stureplan. I brist på annat så ställde vi oss i kön. De två välklädda invandrarna framför oss i kön var "för fulla" för att komma in enligt vakten. Varför vi kom in är fortfarande ett mysterium. Det var märkligt att mingla med alla plastiga överklass wannabies som man inte kunde relatera till för fem öre. Märklig men kul upplevelse!
Citera
2018-11-21, 18:46
  #1088
Medlem
Naken.bestialisks avatar
Troligtvis IKEA, Kungens Kurva. Suveränt ur aspekten att man betalar en engångsavgift på deras ”julbord” (ÄT SÅ MYCKET DU ORKAR!) ...Eller. Det var så jag/vi tolkade det. På köpet- jävligt massa gosedjur inhandlades.
En annan gång ramlade jag in på en privat gynmottagning på Östermalm. Minns inte händelseförloppet riktigt (det var över 15 år sen) men in jag gick och fick fittan undersökt för en onödigt dyr kostnad... Med tanke på att det varken var akut eller något fel där nere till att börja med.
Nu vet ni!!
Citera
2018-11-22, 22:35
  #1089
Avstängd
Plaguetongues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InkMeBaby
På arbetsintervju. Var inte planerat men de ringde och frågade om jag kunde komma in tidigare. Gick hur bra som helst och jag har jobbat där sen dess.

den fina gjorde jag nu i höstas, skulle på intervju och mötte upp en polare 30 min innan som plockade fram en gås, korkad som jag är så var jag med och rökte den och blev hög som fan. jag luktade säkert haschrök på intervjun och inte tusan fattade jag nåt heller. Behöver jag tillägga att jag inte fick jobbet?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback