2011-04-18, 16:46
Medlem
Inte-Igens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skägg-Krale
Jag vaknade en gång, inte av att ha sovit utan att ha varit så hög att man får minnesluckor, i en lägenhet i en förort hemma hos en massa dreadlocksprydda vänstermänniskor.

Jag kände bara en tjej där, och det knappt. I min vänstra hand höll jag en (brinnande) haschpipa, och i den högra en stor löskuk.

Det kändes lite freaky.

Skitsnack. Om du inte gick på mer än cb.

Polisstationen och hämta saker, möte på soc, möte på arbetsförmedlingen, tandläkaren.
Vilket var drygt som fan. Torr i käften och rödögd tandläkarn frågade mig om jag brukade känna mig torr i munnen, jag svarar "nej inte regelbundet" men tandläkarn måste trott att jag var störd, frågade mig flera gånger om jag gick på medicin osv "nej ingen medicin". Så då sa hon efter ett tag "jag måste informera dig om att du är torr i munnen iaf".
Citera
2011-04-18, 16:52
Medlem
Ralfffs avatar
Den lokala kina resturangen i Kalmar, satt även och meckade en där. En anställd där kom och frågade om jag hade mer, då drog ja fort som fan

(Ja det var en jävla massa folk där inne och Ja det luktade som fan.)
Citera
2011-04-18, 16:52
Medlem
Kanske inte konstigaste, men absolut skönaste är Grand Canyon
Vårdag, inga moln en bit ner på vandring nedåt dalen satte vi oss på en avskild klippsats med solen som lyste på oss och den OTROLIGA utsikten över canyonen och rökte en feting, good times
Citera
2011-04-18, 17:54
Medlem
Skägg-Krales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inte-Igen
Skitsnack. Om du inte gick på mer än cb..

Förlåt då. Jag trodde inte att bara histiorier om ren CB fick publiceras.

Ja, jag hade druckit och tagit både upp och ner, vad fan spelar det för roll?

Det roliga var ju haschpipan i historien tyckte jag.
Citera
2011-04-18, 17:58
Medlem
zoccers avatar
Jag blev stenad på knät en gång. Det tyckte jag var konstigt. En jävla skitunge som kasta. men han fick stryk.
Citera
2011-04-18, 18:00
Medlem
Tord_Ywels avatar
Puffade 5 meter under vattnet i en hemmabyggd "dykarklocka" som vi tillverkat av ett badkar, kättingar och betongsuggor. Var egentligen ingen bra ide då vi mer eller mindre blev tvungna att byta ut luften efteråt men kändes som något man blev tvungen att prova när man hade chansen.
Citera
2011-04-18, 18:04
Medlem
thestalkerdudes avatar
I en snutbil

Edit: kom på att jag och 3 andra polare satt under en liten bro när de kom ett tåg från stålverket med smällt malm i vagnarna. Och dom kunde ha sätt oss sitta där medan vi försökte gömma oss medan vi passade bongen
Senast redigerad av thestalkerdude 2011-04-18 kl. 18:09.
Citera
2011-04-18, 18:05
Medlem
thestalkerdudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luppansmamma
Kanske inte konstigaste, men absolut skönaste är Grand Canyon
Vårdag, inga moln en bit ner på vandring nedåt dalen satte vi oss på en avskild klippsats med solen som lyste på oss och den OTROLIGA utsikten över canyonen och rökte en feting, good times

Lätt ju riktigt jävla soft de
Citera
2011-04-18, 18:15
Medlem
Beelzebobs avatar
I skolan för två år sedan (i ettan av gymnasiet). Det var riktigt underligt, må jag säga. Jag följde med en kompis från parallellklassen för att smaka ett bloss eller två, och det lyckades jag bli tokbäng på. Riktigt bra grönt. Det var nog första gången jag rökte grönt faktiskt.
Citera
2011-04-18, 18:19
Medlem
cd-drivers avatar
på en nyplogad åker mitt i natten som sedermera blev till planeten Mars massa skumma stenar överallt
Citera
2011-04-18, 18:58
Medlem
SVenEverts avatar
Jag jobbade på ett sommarkollo för några år sedan och var stukad varje dag under de två veckor det pågick! Fick pris vid avslutningen för att jag "var så lugn och avslappnad med barnen" xD
Citera
2011-04-18, 21:52
Medlem
rape.s avatar
Flera ställen men det konstigaste måste nog vart när vi åker ut i skogen i 2 timmar rakt ut i ingenstans för att röka en spliff, sen att den som kunde vägen var stukad så han inte kom ihåg vägen gjorde saken bara roligare!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in