2011-02-25, 14:54
Medlem
*Skrev in mig på arbetsförmedlingen när jag var bäng, fattade ingenting vad tanten snacka om.

*Klassrummet på högskolan ett par gånger. Händer lätt att man dagdrömmer då och sen ställer läraren en fråga så satt jag där som ett fån o inte visste vad hon snacka om

*Seminarie som några anti-CB aktivister höll.

*Julafton, jävligt nice med julbord! Bara satt där och muncha i flera timmar
Citera
2011-02-25, 15:02
Medlem
DoomSowers avatar
Jag och en kamrat var bänga under en UF-mässa medan vi stod i våran monter och sålde våra produkter!
Citera
2011-02-25, 15:24
Medlem
Första inlägget på FB!

Kändes inte mer än rätt att jag skulle droppa det i detta ämne, trogen läsare i flera år.
Nu äntligen med ett reggat acc men med en fru mindre..
Så nu är det inte bara att läsa vad ni har för er och vad ni har gjort utan nu behöver jag också ventilera lite!

*kronobergshäktet.. grön madrass och att vara lite smått ångerfull är ingen vidare kombination.
*En strand i afrika tillsammans med 3st locals som knappt kunde engelska, konstigt men väldigt roligt.

Over N Out
Citera
2011-02-25, 15:37
Medlem
WEEDpuffarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfiemoonman
Första inlägget på FB!

Kändes inte mer än rätt att jag skulle droppa det i detta ämne, trogen läsare i flera år.
Så nu är det inte bara att läsa vad ni har för er och vad ni har gjort utan nu behöver jag också ventilera lite!

*kronobergshäktet.. grön madrass och att vara lite smått ångerfull är ingen vidare kombination.
*En strand i afrika tillsammans med 3st locals som knappt kunde engelska, konstigt men väldigt roligt.

Over N Out

välkommen till flashback!
låter trevligt det där mad africa!
Citera
2011-02-25, 17:15
Medlem
Klassrummet.
Citera
2011-02-26, 08:28
Medlem
blackislands avatar
På en skolagård i 1-2 timmars strömavbortt i hela den delen av stan. det var verkligen bäcksvart
Nojjigt på en lagom nivå också
Citera
2011-04-18, 14:24
Medlem
Tänkte det var rätt bra ide att rulla en J innan jobb intevju. Det var absolut inte kul att gå dit totalt jävla stenad medans man luktade weed och fick gå runt en skitstor sal fullt med folk för att sedan sitta instängd och snacka med en kvinna om massa saker jag inte fattade totalt rödögd och helt borta.
Citera
2011-04-18, 14:53
Medlem
Skägg-Krales avatar
Jag vaknade en gång, inte av att ha sovit utan att ha varit så hög att man får minnesluckor, i en lägenhet i en förort hemma hos en massa dreadlocksprydda vänstermänniskor.

Jag kände bara en tjej där, och det knappt. I min vänstra hand höll jag en (brinnande) haschpipa, och i den högra en stor löskuk.

Det kändes lite freaky.
Citera
2011-04-18, 14:58
Medlem
rassis avatar
På jobbet
Middag med föräldrarna.
diverse nattklubbar.
Amsterdam kändes väldigt.... overkligt..
Citera
2011-04-18, 15:09
Medlem
FrankBooths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfiemoonman
Första inlägget på FB!

Over N Out

Som sann FB:are så måste man fråga om du fick ont i 2:an, om inte i häktet så nere på stranden, eller?
Citera
2011-04-18, 15:19
Medlem
Joheins avatar
Finns det ens konstiga ställen att vara stenad på? Är väll konstigare att inte vara stenad på alla ställen.
Citera
2011-04-18, 16:30
Medlem
BadHabbitHobbits avatar
Helt klart när första gången ja testa lapp.
Skulle hjälpa en kompis med tågresan men han vägrade "få" pengar så jag köpte det sista han hade. En lapp.
Smyger hem till pojkvännen där tacomiddag och indiana jones maraton.
Kort och gott jag hade inte tillgång till internet och visste inte om att det var ett förgiftningstadie.
Rullade och sorterade garnnystan i mitt eget huvud mest hela natten innan ja vaknade på morgonen och tyckte
"Va fan ja mår ju toppen kan nog gå på praktiken idag ändå!"
Det var iranskt bröllop och ja praktiserade på en frisörsalong så de va uppstättning tjo och tjim
bubbel och färger i flödande tyger! En av dom roligaste dagarna! Garanterat en upplevelse!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in