2011-04-18, 22:56
Medlem
b3ij3rs avatar
Pajala!. jobbar som knalle så man måste ju avnjuta en spliff på lite roligare ställen
Citera
2011-04-18, 22:57
Medlem
Chelsea FCs avatar
nationella matteprov i gymnasiet..
Citera
2011-04-18, 23:28
Medlem
Första inlägget här på Flashback

Det konstigaste måste nog varit när jag gick och blev klippt på en frisersalong.
Citera
2011-04-18, 23:50
Medlem
det kanske inte var så smart av mig men jag rökte en fet innan jag åkte till optikern för att hämta mina linser. det var ingen undersökning, utan skulle bara köpa linserna. i alla fall så gick jag in där med helt rödsvullna ögon och en extremt seg blick. självklart så skulle jag glömma koden till kortet när jag skulle betala. slog in fel kod flera gånger, med paniken i halsen, vilket gjorde att jag fick svårt att förmedla mina problem (sa något i stil med: "nytt kort..."). tillslut föreslog kassören att jag skulle visa ID istället.
Citera
2011-04-19, 08:28
Medlem
Thatsfuckedups avatar
Jag jobbade med att bygga badkar för ett tag sen för ett lite mindre företag. Hade en joint med ganska mycket bra hasch i som jag skulle spara till efter jobbet men suget tog överhanden så jag smet ut på lagret under rasten och tände upp min gås.

Dock blev det lite för mycket och när det var dags att jobba igen var jag stenad som fan. Jag tappade två badkar (som inte gick sönder dock) och skrev fel på/blandade ihop ordrar.

Dom var måttligt roade av det när dom upptäckte det när dom skickat iväg ca 20 badkar till fel ställen. Dock fick jag behålla jobbet men slutade för ett tag sen.
Citera
2011-04-19, 13:43
Medlem
Primat91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Primat91
Temadag mot droger på gymnasiet
Julafton hos släkten (var 17)
Midsommar hos polare som är väldigt anti-droger

Allt jag kan komma på just nu men vet att det är mer...

Kan lägga till delprov i MaD (fick vg har jag för mig).

Pröva en wake&bake innan jag gick till skolan en gång. Och såklart har vi genomgång i DNA extrahering och metoder för att avläsa mutationer i biotekniken just den dagen .

Poolparty hos släkten (man kan alltid klaga på klor )
Citera
2011-04-19, 14:05
Medlem
AngelDusssts avatar
Inte så konstigt kanske men en strand på en karibisk ö.. riktigt härligt! Eller på gröna lund, liseberg, flyget hem från Amsterdam, på en släktträff.. =)
Citera
2011-04-19, 14:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Primat91
Poolparty hos släkten (man kan alltid klaga på klor )

Då kan jag lägga till matlagning vid några tillfällen... "aj mina ögon svider när jag hackar löken!"
Citera
2011-04-19, 17:22
Medlem
khaderbaiis avatar
En ångbastu, en heldag. Sjukt roligt att sitta ett par personer asbenga mitt i dimman utan att se varandra, sjukt flummigt!
Citera
2011-04-19, 18:46
Medlem
Havoxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av khaderbaii
En ångbastu, en heldag. Sjukt roligt att sitta ett par personer asbenga mitt i dimman utan att se varandra, sjukt flummigt!

Det där låter som något för mig och mina vänner, ska absolut testa de någon gång!

OnT: Jag hör väl till den mindre "coola"-skaran, det konstigaste stället jag har rökt på måste nog vara typ... Ute på en balkong i en lägenhet mitt i stan.
Citera
2011-04-19, 19:06
Medlem
Actu-tetigistis avatar
Ja du....
Vart har man inte varit stukad egentligen.
Har man rökt dagligen ett tag så har man varit i de flesta situationer hög.
Sitter hellre stukad på polisstationer än på släktmiddagar ( av erfarenheter )
Citera
2011-04-19, 19:08
Medlem
WEEDpuffarns avatar
På bio med 3D glasögon på hela filmen

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in