2007-07-08, 13:00
Medlem
Friar Tucks avatar
Liknande trdar finns i verfld, men d jag inte hittat ngon som helt stmmer verens blir det en ny...

Jag har ett problem med min 2 r gamla HP laptop som r att den allt oftare r helt omjlig att f igng. Vid uppstart brjar flkten att g fr hgvarv och allt hnger sig. Ibland innan man kommer till inloggningssidan, ibland nr man befinner sig p inloggningssidan och ibland lyckas man komma nda till skrivbordet.

Som jag har frsttt det brukar problem ota bero p att datorn blir fr varm, men i detta fallet tycker jag att det borde bero p ngt annat eftersom det r just i uppstartfasen det hnder. Men jag kan mycket vl ha fel...

r det ngon kunnig person hr som knner igen problemet och har ngon bot eller ngon som vet hur man kan identifiera problemet? Jag hade varit ytterst tacksam. Jag kanske br tillgga att jag behver en ganska s detaljerad beskrivning eftersom mitt kunnande r p ganska basal niv.

// Tuck
Citera
2007-07-09, 18:49
Medlem
Friar Tucks avatar
Eftersom svaren inte drser in tnkte jag utka frgestllningen en aning...

Om man gr till en reperatr med datorn, ungefr hur mycket br man betala? r det sedan ngon som har ett tips p en bra firma i Skne hade detta uppskattats.

// Tuck
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in