2007-07-08, 11:04
Medlem
Universals avatar
Kör för närvarande med en Usb adapter som är kopplad till min vanliga telefon, tycker väl inte att det fungerar direkt optimalt.

Söker efter ett trådlöst headset (billigt) som gärna kan vara i mono. Det som jag önskar är att koppla det till PC:n för att sedan kunna snacka via skype & msn o.s.v.

Det krav som jag ställer är att det snabbt å enkelt ska kunna gå å switcha mellan "ljud i högtalaren" och "ljud i headsettet"

Antar att det blir någon Bluetooth/Ir lösning?!
Citera
2007-07-09, 15:26
Medlem
Universals avatar
ingen med förslag?
Citera
2007-07-09, 16:20
Medlem
Stewie_griffins avatar
Om du ska ha det till att prata bara genom datorn kan du köpa vad som helst i princip. Det mesta ska funka med både skype och msn, sen beror det givetvis på hur mycket du vill lägga... switch mellan högtalare och headset får du lösa separat.
Citera
2007-07-11, 13:33
Medlem
Universals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stewie_griffin
Om du ska ha det till att prata bara genom datorn kan du köpa vad som helst i princip. Det mesta ska funka med både skype och msn, sen beror det givetvis på hur mycket du vill lägga... switch mellan högtalare och headset får du lösa separat.

aah...ok...så jag kan køpa i stort sett va som helst. Någon som har några førslag på bra bluetoothsnæckor?
Citera
2007-07-11, 14:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Universal
aah...ok...så jag kan køpa i stort sett va som helst. Någon som har några førslag på bra bluetoothsnæckor?

http://www.webhallen.com/list.php?av...=20&genre=2517

Modellnamn.
Citera
2007-07-11, 14:58
Medlem
PLACEBOiSTiCs avatar
Känner folk som använder headsets från Sony Ericsson, funkar smidigt...
Citera
2007-07-11, 15:04
Medlem
Universals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightmunnas
http://www.webhallen.com/list.php?av...=20&genre=2517

Modellnamn.

nja...inte riktigt vad jag letade efter men tack iaf. Det du lænkade till var trådløsa hørlurar. Jag letar efter trådløsa headset...dvs med mic

Citat:
Ursprungligen postat av PLACEBOiSTiC
Känner folk som använder headsets från Sony Ericsson, funkar smidigt...

Va tror ni om de allra billigaste varianterna från SE? Hade ingen lust att punga ut med allt før mycke pengar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in