Kör för närvarande med en Usb adapter som är kopplad till min vanliga telefon, tycker väl inte att det fungerar direkt optimalt.
Söker efter ett trådlöst headset (billigt) som gärna kan vara i mono. Det som jag önskar är att koppla det till PC:n för att sedan kunna snacka via skype & msn o.s.v.
Det krav som jag ställer är att det snabbt å enkelt ska kunna gå å switcha mellan "ljud i högtalaren" och "ljud i headsettet"
Om du ska ha det till att prata bara genom datorn kan du köpa vad som helst i princip. Det mesta ska funka med både skype och msn, sen beror det givetvis på hur mycket du vill lägga... switch mellan högtalare och headset får du lösa separat.
Om du ska ha det till att prata bara genom datorn kan du köpa vad som helst i princip. Det mesta ska funka med både skype och msn, sen beror det givetvis på hur mycket du vill lägga... switch mellan högtalare och headset får du lösa separat.
aah...ok...så jag kan køpa i stort sett va som helst. Någon som har några førslag på bra bluetoothsnæckor?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!