2007-07-29, 02:24
Citat:
Ursprungligen postat av toMish
Jaja, alla tror att dom har så jävla bra humor. Jag har sett personer som låtsas gå ned för en trappa, brista ut i gapflabb, och säga "Det där är fan ren humor".
Du verkar bara vara en väldigt spänd och humorbefriad besserwisser som tar skämtsamma provokationer på för stort allvar, och som just nu försöker reda ut en i princip obefintlig missuppfattning. Ingen med något mellan öronen tror på allvar att humlor bränns, i bokstavlig bemärkelse. Ingen tror att humlor är så varma att man bränner sig på dem, precis som med brännmaneter och brännässlor, vilket jag klargjorde i mitt tidigare inlägg.
Du verkar bara vara en väldigt spänd och humorbefriad besserwisser som tar skämtsamma provokationer på för stort allvar, och som just nu försöker reda ut en i princip obefintlig missuppfattning. Ingen med något mellan öronen tror på allvar att humlor bränns, i bokstavlig bemärkelse. Ingen tror att humlor är så varma att man bränner sig på dem, precis som med brännmaneter och brännässlor, vilket jag klargjorde i mitt tidigare inlägg.
Nej,jag besvarar skämtsamma provokationer med allvar, för att jag tycker det är kul.
Uppenbarligen så lyckas jag.
Du,det är ingen obefintlig missuppfattning, jag har träffat mängder av människor som på allvar tror att humlor är flygande brännässlor.
på riktigt. Fullaste allvar.
Hade det varit så att folk inte trodde det på riktigt,så hade jag aldrig startat den här tråden,för då hade det inte varit ett störningsmoment i mitt liv.
Vad är det som gör mig till en Besserwisser,att jag informerar folk om att humlor sticks när dem lever i tron att dem bränns?
Citat:
Ursprungligen postat av rymdrattan
Jag trodde seriöst att humlors lurviga kropp va samma sorts småtaggar som brännässlor. dvs en massa små som är försädda med gift. Men men, nu måste jag ju kolla upp vad som faktiskt stämmer :P