Flashback bygger pepparkakshus!
2007-07-07, 23:52
Medlem
lteshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Kan man verkligen reta en humla så pass mycket så att den går till attack? Jag har då aldrig lyckats med det.

Ja. Jag vet av egen och andras erfarenhet.
Citera
2007-07-07, 23:57
Medlem
Reflexivitets avatar
Det finns ju någon speciell sorts humlor som är extra aggressiva, särskilt om man kommer för nära deras bo.
Citera
2007-07-08, 00:05
Bannlyst
Citat:
Kan man verkligen reta en humla så pass mycket så att den går till attack? Jag har då aldrig lyckats med det.

Du är ju dum i huvudet, på riktigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Reflexivitet
Det finns ju någon speciell sorts humlor som är extra aggressiva, särskilt om man kommer för nära deras bo.

Jordhumlor.
Citera
2007-07-08, 01:21
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamer*
Du sa för fan att du tvivlar på att man kan reta humlor så att dem sticks.
idiot.
Ämnet verkar ligga dig varmt om hjärtat
Tvivlade inte på att man kan reta humlor så att dom bränns ( ) utan funderade snarare över vad som krävs. Getingar räcker det ju med att man vifftar lite åt så ilsknar dom till. Gör jag samma sak mot humlor så flyger dom iväg.
Citera
2007-07-08, 01:24
Bannlyst
Citat:
Ämnet verkar ligga dig varmt om hjärtat
Tvivlade inte på att man kan reta humlor så att dom bränns ( ) utan funderade snarare över vad som krävs. Getingar räcker det ju med att man vifftar lite åt så ilsknar dom till. Gör jag samma sak mot humlor så flyger dom iväg.
Man skulle kunna kalla det en av mitt livs stora passioner, lära ut att humlor sticks.
Seriöst.

Tur det!
Nej,det behövs mer för att reta upp en humla,man måste åsamka dem fysisk smärta eller vara otroligt närgången.

Alltså,sätter du dig på en humla,eller går bärsärkar gång i en buske med blommor så kommer du bli stucken,inte om du viftar lite med handen.
Citera
2007-07-08, 01:28
Medlem
evolutes avatar
Vad menar du med att de sticks? Humlor bränns! Varför tror du vi säger att "humlor bränns"? Pucko...
Citera
2007-07-08, 01:30
Medlem
yeahbjorns avatar
Haha men kära nån. Humlor varken sticks eller bränns, dom bits
Citera
2007-07-08, 01:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av evolute
Vad menar du med att de sticks? Humlor bränns! Varför tror du vi säger att "humlor bränns"? Pucko...

Citat:
Ursprungligen postat av yeahbjorn
Haha men kära nån. Humlor varken sticks eller bränns, dom bits

Källor?

Jag brukar vanligtvis ha mycket humor,men fan inte i det här ämnet.
Citera
2007-07-08, 01:36
Medlem
H.E.L.s avatar
Vem bryr sig? Det ända som bränns är ju humlorna på de nya eltennisracketarna.

SWOSCH!
Citera
2007-07-08, 01:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
Vem bryr sig? Det ända som bränns är ju humlorna på de nya eltennisracketarna.

SWOSCH!

Hur kan du inte bry dig?!

Vi lever i ett sverige fyllt av ignorans och okunskap gällande ett av våra mest välkända djur!

Humlor och hallonsaft representerar i många sammanhang sommar-sverige och folk tror att dem bränns!

Det är en okunskap som vi inte längre kan ignorera,krafttag goddamnit,Krafttag mot okunskapen!
Citera
2007-07-08, 01:40
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamer*
Hur kan du inte bry dig?!

Vi lever i ett sverige fyllt av ignorans och okunskap gällande ett av våra mest välkända djur!

Humlor och hallonsaft representerar i många sammanhang sommar-sverige och folk tror att dem bränns!

Det är en okunskap som vi inte längre kan ignorera,krafttag goddamnit,Krafttag mot okunskapen!

Jag tackar för upplysningen. Jag var en av de ovetande.

Skall kolla röven på en död humla och hittar jag ingen gadd så meddelar jag dig.
Citera
2007-07-08, 01:42
Medlem
.filantrops avatar
Har ni aldrig plockat isär en humla när ni var små eller? De har en stor gadd i baken och varken bränns eller bits.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in