• 1
  • 2
2007-07-07, 22:05
Bannlyst
Citat:
Svenska tjejers mulattungar
Vet någon vad den ökande företeelsen kommer ifrån bland svenska(?) tjejer att göra mulatter. Vill dom visa sig modiga och moderna, har bristande förståndsgåvor, tycker det är snyggt, vill smaka negerkuk utan skydd, vara PK, ovanliga eller obstinata?

Eller finns det många sysslolösa svarta som är duktiga på att pippa till sig ett uppehållstillstånd?

Osäker på om detta är rätt grupp med så höga krav, jag hittar ingen lämpligare nu om det inte ska vara R o S, vg flytta om det är fel här.

Besökte en förort där man alltid ser ensamma ljushyade mammor med ett mörkhyat barn utan någon synlig pappa. Annars kan vi se mörka män med ljusa kvinnor, när de fått barn syns inte männen längre. Har de försvunnit eller vill inte hon/han visa sig som familj?

Den mördade Bobby hade en sådan pappa, som kanske fick stanna tack vare Bobby och sedan klev av sitt ansvar. En annan jag känner till väl, fick stanna av det skälet.

I helt mörka familjer ser man ofta fäderna.

Någon skrev att antalet mörka fäder ökat kan bero på PR i media och reklam etc. Kan det vara så att killarna skaffar sig rätt att bo här på detta sätt och tjejerna inte kan få annat, så dom tar smittorisken med en svart eller vad?

Eller att de svarta har väldigt gott om fritid, arbetsbefriade som många är. Jag ska fråga någon av tjejerna annars om jag kommer på hur i all vänlighet. För jag tvivlar på att det är optimalt för barnet att ha svart krulligt hår och en stark solbränna året runt. För barnets bästa som Barnkonventionen säger. Eller går det bra för dom?
2007-07-07, 22:48
Medlem
Jerome Morrows avatar
Två faktorer:

I dessa människors kulturer ses det som fult för en man att ta hand om sina barn på det sättet. En muslimsk man går med andra ord inte ut med barnet i en barnvagn.

Dessa män lämnar sina vita konkubiner. Jag har empiriska belägg för att detta oftare stämmer in på blandpar.

Men men, vem bryr sig? Undermålighet är undermålighet oavsett om den är vit eller svart. Trash är trash, med andra ord.
2007-07-07, 23:07
Medlem
Phenomenas avatar
Männen kanske jobbar och kvinnorna mammalediga...
2007-07-07, 23:08
Medlem
Cataclysms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hola Bandola
Osäker på om detta är rätt grupp med så höga krav, jag hittar ingen lämpligare nu om det inte ska vara R o S, vg flytta om det är fel här.

Norman, vad hände med negern med barnvagn som du hade sett förra året?
Komigen dra den historien nu. Jag är rätt så säker att många vill läsa den
http://www.flashback.org/showthread.php?t=323684

Citat:
Besökte en förort där man alltid ser ensamma ljushyade mammor med ett mörkhyat barn utan någon synlig pappa. Annars kan vi se mörka män med ljusa kvinnor, när de fått barn syns inte männen längre. Har de försvunnit eller vill inte hon/han visa sig som familj?
Jag vet en av dem mörkhyade jobbade med programmet Cold Case Sverige
http://www.flashback.org/showthread.php?t=275326
2007-07-07, 23:50
Medlem
Detfårinteplatss avatar
Urk, jag känner till en neger som har avlat ett par mulattbarn. Han och kvinnan är inte ihop längre, och negern försöker ständigt para sig med min syster.
Som tur är vet min syster bättre.
2007-07-08, 00:21
Medlem
Princans avatar
Norman är tillbaka!!!
2007-07-08, 02:40
Medlem
infidels avatar
Negrer har inte som sed att hålla sig till en sexpartner. I Afrika har både männen och kvinnorna i allmänhet flera partners samtidigt, vilket givetvis har underlättat spridningen av HIV ("negerpest") avsevärt. Vad beträffar de svenska tjejer som skaffar mulattbarn, så tenderar de att ha mentala problem eller vara dumma i huvudet. Det är väldigt sällsynt att ett rasblandat barn har svensk far över huvud taget.
2007-07-08, 02:56
Medlem
Jerome Morrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Det är väldigt sällsynt att ett rasblandat barn har svensk far över huvud taget.

I min erfarenhet är nästan alla halvasiatiska barn (japs och sådant) tillkommen av en svensk far och en asiatisk mor. Jag tror det beror på att en del svenska män har komplex över fult yttre, ointressant inre, och en liten snopp. Därför åker de över till indokina och lockar hem en fru med löften om en bättre levnadstandard.
2007-07-08, 04:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jerome Morrow
Två faktorer:
I dessa människors kulturer ses det som fult för en man att ta hand om sina barn på det sättet. En muslimsk man går med andra ord inte ut med barnet i en barnvagn.
Dessa män lämnar sina vita konkubiner. Jag har empiriska belägg för att detta oftare stämmer in på blandpar.
Men men, vem bryr sig? Undermålighet är undermålighet oavsett om den är vit eller svart. Trash är trash, med andra ord.
Men verkar gå och handla med familjen.
Ja lika barn leka bäst och trash har större problem, finns det någon överklass som släpper till oskyddat med en svart afrikan?
2007-07-08, 04:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phenomena
Männen kanske jobbar och kvinnorna mammalediga...
Svarta män som jobbar?
Ja det finns en del men att det ska hända just dessa vita kvinnor på en lördag är inte så troligt, dom är nog övergivna och har gjort ett misstag. Svarta barn är söta men har en tendens att växa upp.
2007-07-08, 04:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Detfårinteplats
Urk, jag känner till en neger som har avlat ett par mulattbarn. Han och kvinnan är inte ihop längre, och negern försöker ständigt para sig med min syster.
Som tur är vet min syster bättre.
Hur fick han stanna här och försörjer sig med vad?
2007-07-08, 04:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Negrer har inte som sed att hålla sig till en sexpartner. I Afrika har både männen och kvinnorna i allmänhet flera partners samtidigt, vilket givetvis har underlättat spridningen av HIV ("negerpest") avsevärt. Vad beträffar de svenska tjejer som skaffar mulattbarn, så tenderar de att ha mentala problem eller vara dumma i huvudet. Det är väldigt sällsynt att ett rasblandat barn har svensk far över huvud taget.
Med en karenstid på ett år för att testa HIV och jag knappast tror de väntat så länge och skyddat sig, finns det klara brister hos dessa kvinnor, Bobbys mamma är ett ex.
Göra barn och söka asyl/PUT är nog en förklaring.
Ja man ser mer sällan en vit kille med en negress, fast risken för pesten är mindre den vägen, män är klokare eller det finns ett överskott på negrer?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in