Jag har liksom förätit mig på de vanliga påläggen såsom skinka, ost, korv, kaviar... någon som har fler, nydanande förslag vad man kan lägga på frukostmackan?
Jag har liksom förätit mig på de vanliga påläggen såsom skinka, ost, korv, kaviar... någon som har fler, nydanande förslag vad man kan lägga på frukostmackan?
Jag har börjat med stekta ägg, känns som ett festligt och matigt substitut.
Mjukost? Antar att du syftade på hårdost. Käkade den sjukaste mjukosten ever när jag var upp till Arvika förra året....mjukost med KEBABsmak , helt galet men den var god som attans faktiskt .
Som sagt KESO! När du tröttnat på det, så använd det igen, men nu med avocado, tomat, kapris, dijonsenap och salt!
Pesto är gott ibland, man kan ta lite vad man har i kylen, jag brukar köra med majonäs om det inte finns nåt annat.
Köp en ny god ost kanske? Mmmm ost, mums! Köp en vanlig extrasmarrig ost bara, typ en skitgod prästost från ostaffären eller dyl. Eller köp en tallegioost och smaka, fyfan vad gott!
Apelsinmarmelad kan jag också rekommendera, dock inte till billigt bröd á la ett kilos limpor. Köp bröd av bra kvalitet, bakat samma dag, det ger också en bättre frukostupplevelse...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!