2007-07-06, 02:23
Bannlyst
hej jag har en

prestandan stämmer, köpt min där med...

http://www.pccity.se/is-bin/INTERSHO...MAAAEOb_o03xil

http://rappo.gtagaming.com/upload/fi...1183681030.jpg

min fans dock inte kvar har en Philips MTI 800

det börgade med att jag fick flimror i skärmen har en gammal stor klump 4 år gammal tror ja, som när telen ligger jämte så blev det sen bara dör den helt sten död så bara blinkar skärmen att den inte får kontakt... dator är då på knappen lyser inga fläktar går dock och skärmen är svart.... jag får då dra ut el kablen i blant tar det 5min och så sätter jag i den och den statar normal i bland en natt brukar dra ut det lilla batteriet som sitter i moderkortet hjälper med i blant (tror ja)....

vad fan kan detta vara har garantin kvar ska lämna in den men tills dess rätt jobig... satt o kollade på Spiderman 3 PROPER R5 LINE XViD-PUKKA inna så bara sten dog den och jag om jag bara trycker av den på knappen sen sätter på den så lyser den vanlig men inga fläktar inget går i gång...

är inte så bra i detta ämnet så ni kan kalla mig klåpare om ni vill =) tack för snabba svar...
Citera
2007-07-06, 02:25
Medlem
Jans0ns avatar
Heter datorn sten?

EDIT: sry såg att du är dyslektiker .

Hmm...angående ditt datorproblem så har jag inte en tjalle.
Citera
2007-07-06, 02:26
Medlem
Patriarch Ks avatar
Om datorn sten dör kanske du borde byta till datorn sven i stället....

.......

EDIT: Ser att det finns fler än jag med liknande humor
Citera
2007-07-06, 02:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jans0n
Heter datorn sten?

EDIT: sry såg att du är dyslektiker .

Hmm...angående ditt datorproblem så har jag inte en tjalle.

lungt =) bättre...

kanske stavar som en kratta men skulle uppskatta som fan om något har samma problem eller vet vad fan som är felet... har en tjej kompis som hade samma problem men hon orkade inte fixa det så köpte en ny...
Citera
2007-07-06, 03:13
Medlem
Jans0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuuS
lungt =) bättre...

kanske stavar som en kratta men skulle uppskatta som fan om något har samma problem eller vet vad fan som är felet... har en tjej kompis som hade samma problem men hon orkade inte fixa det så köpte en ny...

Är du såpass datorkunnig så att du kan öppna chassit och felsöka hårdvaran? Föresten, garantin försvinner kanske då .
Citera
2007-07-06, 03:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jans0n
Är du såpass datorkunnig så att du kan öppna chassit och felsöka hårdvaran? Föresten, garantin försvinner kanske då .

tror inte dom sitter på flashback o läser detta =) hoppas ja :P haha...
Citera
2007-07-06, 11:45
Medlem
00010000s avatar
Om garantin fortfarande gäller rekommenderar jag dig, då det inte låter som du är så värst händig när det kommer till datorer (inget illa menat), lämna in den till inköpsstället och ge dom en så noggrann beskrivning av vilka problem du haft som möjligt.

För övrigt skall trådar om allmänna problem med datorer och/eller mjukvara postas i Flashback Forum > Data & teknologi > Datoranvändning - MS Windows.

Lycka till.
Citera
2007-07-06, 12:39
Medlem
PLACEBOiSTiCs avatar
Kan du dela med dig hur du tänkte när du trodde det här var Datasäkerhet?
Citera
2007-07-06, 12:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 00010000
Om garantin fortfarande gäller rekommenderar jag dig, då det inte låter som du är så värst händig när det kommer till datorer (inget illa menat), lämna in den till inköpsstället och ge dom en så noggrann beskrivning av vilka problem du haft som möjligt.

För övrigt skall trådar om allmänna problem med datorer och/eller mjukvara postas i Flashback Forum > Data & teknologi > Datoranvändning - MS Windows.

Lycka till.

ahh förlåt för fel forum viste inte redigt

kanske är bätre att bara åka in med den ja.. jag kommer bara spela idiot och säga att den dör till dom så lär dom juh fixa de eller så får jag en ny...
Citera
2007-07-06, 12:45
Medlem
ksvs avatar
Tråd flyttad från Datasäkerhet.

/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem