det börgade med att jag fick flimror i skärmen har en gammal stor klump 4 år gammal tror ja, som när telen ligger jämte så blev det sen bara dör den helt sten död så bara blinkar skärmen att den inte får kontakt... dator är då på knappen lyser inga fläktar går dock och skärmen är svart.... jag får då dra ut el kablen i blant tar det 5min och så sätter jag i den och den statar normal i bland en natt brukar dra ut det lilla batteriet som sitter i moderkortet hjälper med i blant (tror ja)....
vad fan kan detta vara har garantin kvar ska lämna in den men tills dess rätt jobig... satt o kollade på Spiderman 3 PROPER R5 LINE XViD-PUKKA inna så bara sten dog den och jag om jag bara trycker av den på knappen sen sätter på den så lyser den vanlig men inga fläktar inget går i gång...
är inte så bra i detta ämnet så ni kan kalla mig klåpare om ni vill =) tack för snabba svar...
Hmm...angående ditt datorproblem så har jag inte en tjalle.
lungt =) bättre...
kanske stavar som en kratta men skulle uppskatta som fan om något har samma problem eller vet vad fan som är felet... har en tjej kompis som hade samma problem men hon orkade inte fixa det så köpte en ny...
kanske stavar som en kratta men skulle uppskatta som fan om något har samma problem eller vet vad fan som är felet... har en tjej kompis som hade samma problem men hon orkade inte fixa det så köpte en ny...
Är du såpass datorkunnig så att du kan öppna chassit och felsöka hårdvaran? Föresten, garantin försvinner kanske då .
Om garantin fortfarande gäller rekommenderar jag dig, då det inte låter som du är så värst händig när det kommer till datorer (inget illa menat), lämna in den till inköpsstället och ge dom en så noggrann beskrivning av vilka problem du haft som möjligt.
Om garantin fortfarande gäller rekommenderar jag dig, då det inte låter som du är så värst händig när det kommer till datorer (inget illa menat), lämna in den till inköpsstället och ge dom en så noggrann beskrivning av vilka problem du haft som möjligt.
kanske är bätre att bara åka in med den ja.. jag kommer bara spela idiot och säga att den dör till dom så lär dom juh fixa de eller så får jag en ny...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!