Vet inte om det är rätt tråd att skicka det här inlägget i.
MEn jag tycker att det har med mitt psyke och göra och det känns ganska akut.. so lets go
Jag undrar om det finns någon plats på internet som man kan hitta någon att chatta privat med. någon som har tid och lust att bara chatta lite...
någon att fråga saker, någon att berätta saker för. osv.
Jag har ju telefonskräck, ananrs kan jag ju rigna noa (psykteam) som jag har numret till..
men jag vill ha kontakt med någon via mail eller msn som inte gör det för att han/hon får betalt lixom.
Forumet funkar bra och jag förstår att personen i fråga inte kan vara någon jour och prata med mig så fort jag behöver.
Men jag skulle endå känna att det vore skönt att ha någon på min msn lista, bara att se att personen är online men inte vid datorn. bara veta att personen finns där.
(varför går du inte och pratar med din pojkvän eller din syster eller din mamma pucko!?)
För att jag inte vill. Jag kan inte heller. Dom har inte tid med mig, och när jag försöker prata så blir dom bara irriterade eller något annat. Jag tycker och tänker bara fel hela tiden. det kanske är min personlighet.
men jag vill prata med någon som är oberoende och som inte har det som yrke att prata emd mig.
Bra länkar till chatter elelr communitier?
kramis