2007-07-06, 00:13
Medlem
gulligumsans avatar
Vet inte om det är rätt tråd att skicka det här inlägget i.

MEn jag tycker att det har med mitt psyke och göra och det känns ganska akut.. so lets go

Jag undrar om det finns någon plats på internet som man kan hitta någon att chatta privat med. någon som har tid och lust att bara chatta lite...
någon att fråga saker, någon att berätta saker för. osv.

Jag har ju telefonskräck, ananrs kan jag ju rigna noa (psykteam) som jag har numret till..
men jag vill ha kontakt med någon via mail eller msn som inte gör det för att han/hon får betalt lixom.

Forumet funkar bra och jag förstår att personen i fråga inte kan vara någon jour och prata med mig så fort jag behöver.
Men jag skulle endå känna att det vore skönt att ha någon på min msn lista, bara att se att personen är online men inte vid datorn. bara veta att personen finns där.

(varför går du inte och pratar med din pojkvän eller din syster eller din mamma pucko!?)

För att jag inte vill. Jag kan inte heller. Dom har inte tid med mig, och när jag försöker prata så blir dom bara irriterade eller något annat. Jag tycker och tänker bara fel hela tiden. det kanske är min personlighet.
men jag vill prata med någon som är oberoende och som inte har det som yrke att prata emd mig.

Bra länkar till chatter elelr communitier?

kramis
Citera
2007-07-06, 00:17
Medlem
gulligumsans avatar
Fan vad jag stavar illa när jag är trött men inte vågar sova...*läser*
Citera
2007-07-06, 01:33
Medlem
Drooms avatar
Hur gammal är du?
Citera
2007-07-06, 01:37
Medlem
gulligumsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Droom
Hur gammal är du?
hade tänkt undanhåla det..folk har sådana fördommar mot oss unga
men jag är faktiskt bara 21..
Citera
2007-07-11, 23:20
Medlem
NickeHorrors avatar
En bra van?

I annat fall kan du ringa till nagon av dessa centraler och fraga om man far skriva istallet, kan val inte vara sa svart att ordna kan tyckas?
Citera
2007-07-11, 23:22
Medlem
hollos avatar
Du kan få min msn?
Men seriöst, inte för att verka creepy eller nåt, men jag gillar att hjälpa folk. Dessutom är det alltid skoj att snacka med nytt folk.
Citera
2007-07-12, 00:35
Medlem
Med tanke på vad du skrivit tidigare har jag en intressant länk till dig:

http://www.natverketpris.se/
Citera
2007-07-12, 21:48
Medlem
gulligumsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hollo
Du kan få min msn?
Men seriöst, inte för att verka creepy eller nåt, men jag gillar att hjälpa folk. Dessutom är det alltid skoj att snacka med nytt folk.

Skicka mig din msn då
Citera
2007-07-12, 21:49
Medlem
gulligumsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cafergot
Med tanke på vad du skrivit tidigare har jag en intressant länk till dig:

http://www.natverketpris.se/

Tack.
jag ska kolla på den
Citera