• 1
  • 2
2007-07-05, 22:46
Bannlyst
Hur gr man fr att ladda ner coverarts frn iTunes nr man inte har lust att betalla fr lten? Mste man vara medlem, eller hur fr det till?

...Och jag vet att bilden skert finns att ladda ner p fler stllen, men jag vill veta hur man gr via iTunes
Citera
2007-07-05, 23:01
Medlem
Du mste ha ett konto p itunes-store, men det r ju gratis. Hur menar du annars? Jag bara hgerklickar p en nytillagd lt o vljer "download coverart" s dyker den upp automatiskt efter en sekund eller tv.
Citera
2007-07-05, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Olpa
Du mste ha ett konto p itunes-store, men det r ju gratis. Hur menar du annars? Jag bara hgerklickar p en nytillagd lt o vljer "download coverart" s dyker den upp automatiskt efter en sekund eller tv.
Exakt det jag undrade! Hur stora r bilderna?
Citera
2007-07-06, 04:32
Medlem
Cum*s avatar
Finns annarst iArt som tankar ner covers. Det togs upp fr ngra dagar sedan hr p forumet, sk.
Citera
2007-07-06, 11:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cum*
Finns annarst iArt som tankar ner covers. Det togs upp fr ngra dagar sedan hr p forumet, sk.
Ok, tack fr tippset.

EDIT: Har fixat detta program nu, och konstaterat att detta faktiskt inte svarar p frgan; "Hur man kan ladda ner coverarts frn iTunes utan att betalla?"
Citera
2007-07-06, 15:51
Bannlyst
S det gr med andra ord inte att ladda ner coverarts frn iTunes utan att vara registrerad?
Citera
2007-07-06, 15:53
Medlem
Pallemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robban.87
S det gr med andra ord inte att ladda ner coverarts frn iTunes utan att vara registrerad?

Nej. Men det kostar ju inte att registrera sig, s jag frstr inte problemet?

Registrera dig, sen r det ju bara att hgerklicka p filen och vlja "hmta bildmaterial".
Citera
2007-07-06, 16:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Palleman
Nej. Men det kostar ju inte att registrera sig, s jag frstr inte problemet?

Registrera dig, sen r det ju bara att hgerklicka p filen och vlja "hmta bildmaterial".
Men nr jag skulle registrera mig s stod det att man behvde kontonummer och dylikt
Citera
2007-07-06, 17:52
Bannlyst
En sak till... Nr man ska skriva in kortnummer, s kan man bara gra det fr VISA, Mastercard och American Express? Hur gr man om man har Maestro?
Citera
2007-07-06, 18:04
Medlem
PLACEBOiSTiCs avatar
Maestro r en variant av Mastercard vad jag vet...
Citera
2007-07-06, 18:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PLACEBOiSTiC
Maestro r en variant av Mastercard vad jag vet...
Jo kom p det nu, men hur gr man nr man ska skriva in kortnummret och skerhetskoden? Ska det vara:

Kort nummer: 1234 5678 9123 4567
Skerhetskod: 123

Eller hur ska det vara, fr det ovanfr fungerar inte fr mig. Fr allt ska vl st p kortet?
Citera
2007-07-06, 18:17
Medlem
PLACEBOiSTiCs avatar
Allt ska st p kortet ja. Slog mig nyss att Maestro kanske motsvarar Visa's Elektron, att man inte kan betala p internet med skiten och drmed inte funkar...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in