2007-11-05, 11:32
Medlem
MiniGangsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Beror det på dig eller din guild att det är lätt?
Trashen var betydligt värre tidigare, med TBC finns inte i närheten av lika mycket trash
PVP är inte balanserat för 1v1. Vilket även blizzard tydligt sagt.
Visst, 95% kan inte spela, därför spelar man inte med dem.

Lemasive, då får jag fråga, var du med när guilder fortfarande lärde sig MC. Eller är du en sån där som hoppar in i en Naxguild och leachar epics för att sedan gå därifrån?

UO/DAoC har väl inte samma popularitet bland spelare som WoW, visst det är en otroligt mängd idioter, men motsatsen finns tillräckligt ofta för att det inte ska bli katastrof.

Det finns mindre trash i TBC för det finns bara 10/25-manna raidar, så egentligen tar det lika lång tid att ta sig förbit trashen som det gjorde pre-tbc, jag håller faktiskt med, det är för många trash mobs på vissa ställen.

Och wow är roligt, bara att det tar väldigt mycket tid ibland, men du måste ju inte ex. raida varje dag eller göra instaners varje dag. Det blir roligare om du bara spelar då och då.
Citera
2007-11-05, 15:17
Medlem
Ceogars avatar
segast blir det lvl 70, liksom jävla raider och farma honor hela tiden. det är ju väldigt roligt.
Citera
2007-11-05, 16:43
Medlem
Grillen89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jassja
Gång på gång stöter man på folk me lågt IQ...

Hej jag spelat wow sen det kom ut och slösat bort 4 av de kanske bästa åren i mitt liv.. Och nu när jag gått ut gymnasiet med bajs betyg så kom min pappa (som egentligen aldrig sagt ngt för han har aldrig orkat bry sig om mig) och slog mig o sa att jag skulel skärpa mig..
Så slutade jag wow och försökte söka lyckan i världen med mina 210 poäng... Jag kom till Mcdonalds...

EDIT: Och stannade där..
Vad har detta med min IQ att göra? Att du är dum i huvudet och kan sköta skolan har inte något med spelet att göra.
Citera
2007-11-05, 16:49
Medlem
bu1l3ns avatar
jag spelade typ 2dar sen så tröttnade jag på skitspelet
Citera
2007-11-05, 17:37
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Beror det på dig eller din guild att det är lätt?
Trashen var betydligt värre tidigare, med TBC finns inte i närheten av lika mycket trash
PVP är inte balanserat för 1v1. Vilket även blizzard tydligt sagt.
Visst, 95% kan inte spela, därför spelar man inte med dem.

Lemasive, då får jag fråga, var du med när guilder fortfarande lärde sig MC. Eller är du en sån där som hoppar in i en Naxguild och leachar epics för att sedan gå därifrån?

UO/DAoC har väl inte samma popularitet bland spelare som WoW, visst det är en otroligt mängd idioter, men motsatsen finns tillräckligt ofta för att det inte ska bli katastrof.

PVP som inte är balanserat 1v1? Vad är det för skit?

Player vs Player ska vara balanserat även om det är 1v1 eller 2v2..
Citera
2007-11-05, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keelvik
Nej för man kände att man tappade kontakten med polarna och man satt bara inne, beroende.
Därför man ska spela wow med polarna ^^
Vi är sex st irl polare som började samtidigt, och alla spelar fortfarnade tillsammans
Har tillomed fått en jävla massa nya irl vänner p.g.a wow ....
Kanske är rätt extremt exempel här iofs, jag hade turen att hamna i en guild med bara svenskar och 90 procent är från samma stad :]

Wow irl guild fest ftw!
Citera
2007-11-05, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv

Att balansera PVP för 1vs1 med 9 så fruktansvärt olika klasser är i stort sett omöjligt.
Citera
2007-11-05, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
1 ) Det är inte bara gramatiska fel.

2) Är personen i fråga någorlunda "bright" så kan man få bra jobb och ha ett bra socialt liv även fast man spenderar delar av sin fritid på MMOs.

Även om du inte klarar det betyder inte att andra inte klarar det.

Personen som jag citerade sade själv att han fått problem med både socialt liv och skola pågrund av wow. Så knip igen. Förresten går sådant här inte att diskutera med WoW kiddies för ni kommer aldrig lära er ändå.
Citera
2007-11-05, 19:23
Medlem
Upofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ceogar
segast blir det lvl 70, liksom jävla raider och farma honor hela tiden. det är ju väldigt roligt.

Ibland blir svengelskan väldigt rolig iaf...
Citera
2007-11-05, 19:41
Medlem
P.Gs avatar
WoWs största problem är att spelvärlden har blivit helt värdelös, den används bara när man vill tjäna lite pengar och är mest bara en jobbig massa man måste färdas över från stad X till raidportal Y. Flygande åbäken har gjort att world pvp inte existerar. På de få ställen där man skulle kunna slåss lite spontant, raidportaler, ser Blizzard till att svärma över med vakter bara för att några carebears valde fel servertyp. En annan sak är att det finns för många servrar sett till antalet spelare och spelvärldens storlek.
Dessutom är Outlands skitfult.
Citera
2007-11-05, 20:20
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jassja
Personen som jag citerade sade själv att han fått problem med både socialt liv och skola pågrund av wow. Så knip igen. Förresten går sådant här inte att diskutera med WoW kiddies för ni kommer aldrig lära er ändå.

Läs vad jag skrev igen, är man någorlunda bright så kan man spela MMO och även göra annat. Jag undrar vem det är som inte kan diskutera då du generaliserar något enormt och vägrar tro att det är på något annat sätt.

Vi pratade inte om en specifik person utan hur det brukar vara, försök inte att smita undan.
Citera
2007-11-05, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv

I det stora hela är det balanserat, men vissa klasser har svårare för andra. T.ex har rogues/warriors stora problem mot druider.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in