2011-07-17, 12:57
Medlem
Pepsi901s avatar
Var nästan säker på att jag skulle fastna om jag började, har varit där förut och vill inte tillbaks
Citera
2011-07-24, 23:41
Medlem
baoms avatar
Jag slutade för att det tog för mycket tid och för att jag kände "been there, done that".
Citera
2011-07-26, 22:32
Medlem
Främst för att wow har riktigt dåligt gameplay. Det är inte kul att grinda för att hitta slumpvalda föremål. Stridssystemet har inget djup alls, det går bara ut på att trycka en enda knapp upprepade gånger till fienden är död(förutsatt att han har tillräckligt höga stats eller Level.) Allt är stat-baserat och kräver ingen utmaning alls.

Dessutom är det otroligt fult.

Det finns så många andra spel som är bättre och roligare än wow. MMOs öht är skit.
Citera
2011-07-26, 22:34
Medlem
Asiktens avatar
Ingen aning varför jag inte spelade det från början. Trodde bara det var överskattat. Nu i efterhand har jag fått förklarat vad det är från olika folk, det verkar riktigt kul. Men väljer att inte testa det då jag förmodligen kommer fastna. Och har ingen lust att betala för varje månad för att spela ett spel..
Citera
2011-07-27, 00:01
Medlem
tansos avatar
Känns inge speciellt när alla i den där "världen" har gjort samma uppdrag.
Citera
2011-07-27, 00:03
Medlem
screamerns avatar
Har aldrig haft något drag till det, men nu om dem slopar månadskostnaden så ska jag nog ta och prova
Citera
2011-07-27, 04:58
Medlem
Ihavenonames avatar
Gillar helt enkelt inte spel som tvunget innebär att man lirar mot en massa folk som man inte sitter i samma rum som. Hatar precis allt med multiplayer online av just den enkla anledningen att jag föredrar att lira med nån som sitter bredvid.
Citera
2011-07-27, 05:01
Medlem
har aldrig provat det pga att jag inte vill riskera att fastna.

har viktigare saker att göra
Citera
2011-07-27, 05:23
Medlem
Benkkes avatar
Fastnade aldrig i spelet, ytterst fjantigt med att hoppa omkring och kasta lila energistrålar som dödar dinosaurier och vargar. Ska man slåss så ska det fan inte vara med färgglada discolasrar och svävande rökmoln.

När får man se spel där det är pang på med stridsklubban blodet täcker marken och folk blir spetsade samtidigt som man kan lalla runt och ha sig i en öppen värld. Mount&Blade har visserligen ett intressant stridssystem men det täcker inte ens behov.
En blandning på Total War serien och Mount&Blade med stora strider mellan olika klaner och regioner samt städer där deltagarna kan fly stridsfältet med svansen mellan benen för att fara och fiska! Ja jävlar det vore något!
Citera
2011-07-27, 14:46
Medlem
AaFastNees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benkke
En blandning på Total War serien och Mount&Blade med stora strider mellan olika klaner och regioner samt städer där deltagarna kan fly stridsfältet med svansen mellan benen för att fara och fiska! Ja jävlar det vore något!
Guild Wars 2 World PvP
Citera
2014-12-08, 09:56
Medlem
meganegerdases avatar
Va minderårig o fick inte Wow betalt av morsan o palla inte pröjsa gamecard för min månadspeng...

Spelade Tibia ist! efter mkt övertalande fick jag prem!
Citera
2014-12-08, 10:08
Medlem
johanjosefssons avatar
För att grafiken ger en ett epilepsianfall, samt att töntstämpeln är enorm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in