2010-02-16, 07:37
Medlem
Psyko-12s avatar
Har kort sagt alltid varit rädd för att fastna i ett WoW beroende. Jag fastar väldigt lätt i spel etc så det har varit en enorm rädsla.

Jag har testat spelet hos en kompis en gång. Jag gillar FPS skjutspel mer, men WoW skulle jag säkerligen fastna för.
Citera
2010-02-16, 09:32
Medlem
Foderbetas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaleido
Många spelar, andra inte... Vad fick just DIG att inte börja spela lr sluta spela?
Jag blir motsvarande åksjuk av perspektivet i nya spel, riktigt illamående efter bara en minut eller så. Klarar bara av gamla godingar som de två första Fallout, Baldur's Gate, King's Quest och Pool of Radiance.
Citera
2010-02-16, 09:33
Moderator
pewpews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foderbeta
Jag blir motsvarande åksjuk av perspektivet i nya spel, riktigt illamående efter bara en minut eller så. Klarar bara av gamla godingar som de två första Fallout, Baldur's Gate, King's Quest och Pool of Radiance.

Jag blev det i quake och unreal när jag ställde in FOV för högt. Har inte blivit det i wow dock.
Citera
2010-02-16, 09:37
Medlem
ValeNs avatar
Okej.

Kommer upprepa flera grejer folk har skrivit, för att jag håller med.

Först och främst: WotLK är FAN ett skämt i jämförelse med TBC o vanilla. Nu kan vem som helst skaffa tier gear och slakta en raidboss. Tier gear har blivit som lösgodis och en 10-årig snorunge kan bara plocka en som det vore ingenting. Instancerna är ett skämt och pisslätt. I TBC/vanilla fanns det en klyfta mellan hardcore spelarna och noobsen/casual spelarna, som jag tycker är viktig. Man fick verkligen kämpa för att skaffa gear och rensa instancen. Det var en av anledningarna till att jag slutade...det blev för lätt.

Sen med all meningslösa achievements, mounts och pets folk vill farma...ä fy fan, slöseri med tid och energi.

Och sen, efter 3 långa jävla år, så börjar man tänka på den tiden man slössat med att stirra på pixlar. Och ja, mitt sociala liv jämnades med marken pga WoW. Visst var det roligt att spela, men efter kompisarna slutat så är det inte mycket kvar att göra. Ingen anledning att betala ett par hundra spänn för att ha det tråkigt. Har bättre och vettigare saker att göra.
Senast redigerad av ValeN 2010-02-16 kl. 09:40.
Citera
2010-02-18, 00:40
Medlem
Zinoxs avatar
kanske beskrev lite dåligt men det jag mena var att det är lätt att få pve gear. Pvp gear tar lite längre tid men om du har bra pvp går det inte att döda dig.
Citera
2010-02-18, 00:44
Medlem
Zinoxs avatar
sa jag att jag inte hade övertag?
Citera
2010-02-18, 01:12
Medlem
Kände mig bara helt sinnesjukt ointresserad av spelet, spelat nån gång med trial, typ i 5 timmar. Men tyckte det va så jävla tråkigt.
Citera
2010-02-19, 17:34
Medlem
GOHULs avatar
Har spelat wow till och från sedan release men drog min sista alt f4 för en månad sen. Spelet blir bara sämre och sämre, och folket blir bara mer omogna och töntiga.

Kort och gott så slutar jag med wow främst pga folket som spelar det. Så jävla sjukt dumma/töntiga/omogna folk är nu. Så fort man inte vet vad man ska göra eller gör ett minsta misstag i en HC riskerar man att bli urvotad eller kallad en massa otrevliga saker. Tanks leftar så fort dom inte får som dom vill osv. Något av detta ser man 80% av gångerna man kör en random HC.

Nej, aldrig mer wow.
Citera
2010-02-19, 23:53
Medlem
paltmoss avatar
prova de lite under betan, köpte de första dagen de kom å drog lvl20 å tröttna inte spelat sen dess
Citera
2010-02-20, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kamelbulle
Kände mig bara helt sinnesjukt ointresserad av spelet, spelat nån gång med trial, typ i 5 timmar. Men tyckte det va så jävla tråkigt.

Samma här, Riktigt skitspel faktiskt. Då sätter jag mig hellre och lirar något vettigt t.ex Call of duty serien.
Citera
2010-02-22, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av munktorparen
Samma här, Riktigt skitspel faktiskt. Då sätter jag mig hellre och lirar något vettigt t.ex Call of duty serien.

ååh! Call of Duty serien är så jävla bra! Har haft en liten förälskelse för den serien ett tag nu!

Har dock bara spelat Infinty Ward's spel. (Cod1,2,4,6)
Citera
2010-02-22, 11:57
Medlem
Hnxs avatar
Jag fick nog efter att ha lirat i nästan 5 år. PVE var bara kul när man hade på tok för mycket fritid, och PVP hade jag tröttnat på.

Jag ser det dock inte som en omöjlighet att börja lira igen, men då ska PVP-delen erbjuda något extra, men jag kommer ALDRIG börja raida regelbundet igen.
Senast redigerad av Hnx 2010-02-22 kl. 12:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in