2007-07-15, 15:51
Medlem
Har redan fullt upp med att levla upp mig själv i mitt riktiga liv...
Fast jag skulle hemskt gärna vilja börja.
Citera
2007-07-15, 16:07
Medlem
jokk18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaleido
Hey! WoW är ju ett spel som det nu snackas mkt om här o var...

Många spelar, andra inte... Vad fick just DIG att inte börja spela lr sluta spela?

Själv så slutade jag pågrund av att jag var trött på grind,långa instancer och grind grind grind hela dagarna...

Dom nerfade min klass till helvetet och PvP i WoW är så obalanserat så man dör... + Alla små kiddies som nu börjar joina Horde sidan kunde dom inte hålla sig till och dampa runt på alliance så man slipper noobs som inte kan heala lr tanka osv?

Är riktigt sur... Tkr wow var mkt bättre innan exp... Blizzard har ett så bra spel som dom bara förstör med små skit
Burning Crusade fick mig att sluta. Det rubbade hela skiten.
Citera
2007-07-15, 18:06
Medlem
Shuyins avatar
Jag spelade ca sex månader, det som fick mig att sluta var 'gå ut i friska luften' attityden, skolan samt att jag inte hade någon bra guild eller vänner på min realm, Wow James Bond style är inte så kul i längden.

Spelet blir tillslut tråkigt eftersom att det inte finns något slut. Vissa spel går bra utan slut, ex sportspel men inte detta. Föredrar de äldre WC upplagorna med strategispel, men förstår Blizzard eftersom att detta är nog de bästa de har gjort ekonomiskt.
Citera
2007-07-15, 18:19
Medlem
Panzerbat.s avatar
En kombination av tidsbrist, brist på irl polare som fortsatte spela och att jag helt enkelt var less på det eviga grindet. Minns för ca 2 år sen då MC was the shit och Arcanite reaper var det enda riktiga vapnet för en warrior
Citera
2007-07-15, 18:30
Medlem
Shejkens avatar
hade spelat tibia innan och wow var ingen utmaning för mig
Citera
2007-07-15, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jokk18
Burning Crusade fick mig att sluta. Det rubbade hela skiten.

MOTIVERA! Enligt mig har Burning Crusade bara fört med sig bra saker, först har vi det underbara outlands. Sen en till BG, Arena och nya raider. Det enda negativa är ju att man måste grinda så sjukt mkt.
Citera
2007-07-15, 18:48
Medlem
Ettan^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allemannen
Det enda negativa är ju att man måste grinda så sjukt mkt.

Räcker inte det?
Citera
2007-07-15, 21:23
Medlem
Caggots avatar
Mina skolarbete blev lidande, även min sömn, mina mat vanor och mitt sociala liv. Jag och min dåvarandra pojkvän träffades nog mera online än irl..
Citera
2007-07-15, 21:30
Medlem
rovbin84s avatar
La av för pvpn är enformig och fantasilös.
Citera
2007-07-15, 22:22
Medlem
T-minus60s avatar
Slutade efter ett långt missbruk, blev skraj när jag gjorde /played
Citera
2007-07-15, 23:58
Medlem
Ettan^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-minus60
Slutade efter ett långt missbruk, blev skraj när jag gjorde /played

Låt höra
Citera
2007-07-16, 00:09
Medlem
fattonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allemannen
MOTIVERA! Enligt mig har Burning Crusade bara fört med sig bra saker, först har vi det underbara outlands. Sen en till BG, Arena och nya raider. Det enda negativa är ju att man måste grinda så sjukt mkt.

Jag lade av efter 4 dagars stenhård grinding i BC. Tror jag blev 67 när jag började fundera över vad fan jag skulle göra när jag blev 70... då kom jag på att jag skulle göra precis samma sak som jag gjorde mina 100 dagars playtime på 60.
Iofs var jag en av dem som lade alldeles för mycket krut på level 60 då jag inte insåg att allting jag gjorde skulle bli värdelöst... det var nog det som sabbade mest. Blev rank 13 på level 60, full tier 2 på 60.. och allting skulle man slänga på level 70.. kändes helt sorgligt på något sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in