Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-07-05, 20:54
Medlem
Tjenare gubbar (och damer).

Läget är följande:

Jag är en trevlig karl på 180 cm och 78 kg med relativt god fysik. Jag har ganska lite fett så inte mycket att skydda med. Problemet är att oavsett hur mycket jag äter så öker jag inte i vikt. Har under två års träning gått upp 3 kg. Jag vet att för vissa så anses detta normalt men ska jag nå upp till min drömvikt 88-90 kg muskler innan jag dör så behöver jag lite hjälp. Har kollat på olika typer av preparat men har svårt att hitta nåt som skulle passa. Jag vill att risken för bt ska vara relativt låg, andra bieffekter kan jag leva med, jag vill öka i vikt och muskler med så lite vatten som möjligt. Några förslag/ideer på prep som kanske skulle passa.

Och bespara mig predikan. Hade jag varit ute efter en sån så hade jag satt mig på nåt jävla mysbyggarforum och frågat istället. Jag vet att detta är stället att fråga på om man vill ha ett seriöst svar utan lull-lull!

Tack!

// Viit
Citera
2007-07-05, 20:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Viit
Tjenare gubbar (och damer).

Läget är följande:

Jag är en trevlig karl på 180 cm och 78 kg med relativt god fysik. Jag har ganska lite fett så inte mycket att skydda med. Problemet är att oavsett hur mycket jag äter så öker jag inte i vikt. Har under två års träning gått upp 3 kg. Jag vet att för vissa så anses detta normalt men ska jag nå upp till min drömvikt 88-90 kg muskler innan jag dör så behöver jag lite hjälp. Har kollat på olika typer av preparat men har svårt att hitta nåt som skulle passa. Jag vill att risken för bt ska vara relativt låg, andra bieffekter kan jag leva med, jag vill öka i vikt och muskler med så lite vatten som möjligt. Några förslag/ideer på prep som kanske skulle passa.

Och bespara mig predikan. Hade jag varit ute efter en sån så hade jag satt mig på nåt jävla mysbyggarforum och frågat istället. Jag vet att detta är stället att fråga på om man vill ha ett seriöst svar utan lull-lull!

Tack!

// Viit

Läs på och kom med egna förslag...
Citera
2007-07-05, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rozzi
Läs på och kom med egna förslag...

Förstår din poäng där Rozzi och jag har försökt sätta mig in i vad som skulle fungera för mig men jag ser det såhär:

Prep är inget man testar sig fram till vad som fungerar direkt. Faan, är man inget mer än en hemmasnickare så försöker men inte bygga en kåk direkt utan att åtminstonde fråga en riktig snickare och råd. Kåken skulle rasa omgående... Förstår du vad jag menar. Har du nåt konkret att framföra så skulle det uppskattas rejält!
Citera
2007-07-05, 22:14
Medlem
M@rcus67s avatar
Citat:
Förstår din poäng där Rozzi och jag har försökt sätta mig in i vad som skulle fungera för mig men jag ser det såhär:

Prep är inget man testar sig fram till vad som fungerar direkt. Faan, är man inget mer än en hemmasnickare så försöker men inte bygga en kåk direkt utan att åtminstonde fråga en riktig snickare och råd. Kåken skulle rasa omgående... Förstår du vad jag menar. Har du nåt konkret att framföra så skulle det uppskattas rejält!

men han menade inte att du ska testa dig fram... utan läsa dig fram...

jag rekomenderar dianabol/oxar,,,
eller inject
testo propp kanske?
Citera
2007-07-05, 22:21
Bannlyst
Citat:

Nej men om du är tillräckligt påläst så vet du vilka preparat som skulle passa för dina mål osv...
Citera
2007-07-05, 22:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M@rcus67
men han menade inte att du ska testa dig fram... utan läsa dig fram...

jag rekomenderar dianabol/oxar,,,
eller inject
testo propp kanske?

Varför rekommenderar du det?

Läs hans första inlägg igen...
Citera
2007-07-05, 22:25
Medlem
insolents avatar
Saken är den att om du inte har en väldigt ovanlig sjuklig ämnesomsättning så ökar du i vikt av att äta mer kcal än vad du gör av med. Prepp kommer inte att hjälpa dig det minsta om du inte vet hur man sköter kosten innan.

Jag har varit där du är, jag trodde inte att jag kunde gå upp i vikt, jag försökte och försökte. Men sanningen var bara den att jag inte visste hur jag skulle äta.

Annars t-bol (OT) 40mg+ i t ex 6v
Citera
2007-07-05, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insolent
Saken är den att om du inte har en väldigt ovanlig sjuklig ämnesomsättning så ökar du i vikt av att äta mer kcal än vad du gör av med. Prepp kommer inte att hjälpa dig det minsta om du inte vet hur man sköter kosten innan.

Jag har varit där du är, jag trodde inte att jag kunde gå upp i vikt, jag försökte och försökte. Men sanningen var bara den att jag inte visste hur jag skulle äta.

Annars t-bol (OT) 40mg+ i t ex 6v
lite offtopic men ja undrar óm någon har länk ang. t-bol (OT) ?
Citera
2007-07-05, 23:42
Medlem
FromHells avatar
NPP skulle passa dina mål utmärkt.
Citera
2007-07-06, 00:45
Medlem
staggy25s avatar
Npp, dbol, oxar, testo som du har fått som förslag är de som ger mest vatten o har mest potentiell att orsaka gyno...tycker jag iaf.
Själv har jag provat primo och winny inject flera år sen...körde i tjejdoser hehe i 12 veckor. Resultatet va bra utveckling av muskler och deffinition med några ökade kilon trots minskad bf...jag deffade med kosten + körde lite kondis under kuren.
Enda bieffekt jag fick va finnar i ansiktet...
Om du ska öka från 78 till 90kg i muskler måste du nog köra minst 2 till 4 milda kurer under 1-2år.
Kör Primo400mg(minst)/ veckan som bas i minst 12 veckors kurer och sedan har du att välja mellan winny, masteron, proviron, anavar, OT att sätta in.
Till exempel: primo+winny eller masteron + fronta med antingen anavar eller ot de 4-6 första veckorna. Om det skulle behövas kan du ta proviron 100mgED de sista veckorna för extra hårdhet. och om du verkligen vet hur man ska utnyttja protein o kreatin så kan du få mkt bra ökningar under kuren.

pekka för i helvete asså
Citera
2007-07-06, 02:28
Medlem
de räcker nu staggy..
Citera
2007-07-06, 03:55
Medlem
3 kilo på 2 år? Ät mer
Citera
  • 1
  • 2