2007-07-05, 17:11
Medlem
Jo ja har kommit över nåra Vita pentagram (ecstasy för er som inte vet :P) och har också en fet spliff hemma, nu undrar jag om det blir skönare effekt om ja röker spliffen när jag är som mest Ead? eller borde jag vänta tills ruset är över o sen röka den, men va händer då, vilket är bäst för mest intensivt rus? kommer rökat göra det skönare eller dämpa ecstasy kännslan? Seriösa svar uppskattas :P
Citera
2007-07-05, 17:13
Medlem
Rök den när din AT börjar krypa på
Citera
2007-07-05, 17:14
Medlem
Nirps avatar
Spara din joint tills dess att ruset börjar lägga sig, blir oftast mycket lättare att somna då. Om du tar jointen när ruset är som bäst så kommer du med största sannolikhet att dämpa E-ruset.

Det som händer när du röker när du håller på att landa är att du slappnar av och slipper obehagen som kan infinna sig när man är rastlös och bara vill äta/sova. Alternativt kan du spara jointen till dagen efter om du vill dämpa ATn, men för det skulle jag rekommendera att du köper mer gräs. =)
Citera
2007-07-05, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nirp
Spara din joint tills dess att ruset börjar lägga sig, blir oftast mycket lättare att somna då. Om du tar jointen när ruset är som bäst så kommer du med största sannolikhet att dämpa E-ruset.

Det som händer när du röker när du håller på att landa är att du slappnar av och slipper obehagen som kan infinna sig när man är rastlös och bara vill äta/sova. Alternativt kan du spara jointen till dagen efter om du vill dämpa ATn, men för det skulle jag rekommendera att du köper mer gräs. =)

tack för svaren, nu vet jag
Citera
2007-07-06, 00:25
Medlem
sveningmars avatar
Jag skulle utan tvekan ta den när e-ruset håller på att lägga sig och man har dalat en stund. Då slipper man krascha och jag brukar få nica hallisar då också. Men om jag röker under ruset så känner jag inte av spliffen alls, utan de tar bara bort e-ruset.
Citera
2007-07-06, 13:58
Medlem
Jag tycker / har tyckt att det är bäst att röka en halvtimme innan man droppar så att du är lite smårökt under uppgången. Det förstärker den helt suveräna känslan när MDMA:t börjar smyga sig på.

Sedan kan du röka när det börjar gå ur också för att få igång MDMA:t igen.

Får du AT av E tar du för mycket och/eller för ofta.
Citera
2007-07-06, 14:44
Medlem
kjuts avatar
röka efteråt när man börjar dala neråt, mums
Citera
2007-07-06, 18:11
Medlem
Nirps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glorp
Jag tycker / har tyckt att det är bäst att röka en halvtimme innan man droppar så att du är lite smårökt under uppgången. Det förstärker den helt suveräna känslan när MDMA:t börjar smyga sig på.

Sedan kan du röka när det börjar gå ur också för att få igång MDMA:t igen.

Får du AT av E tar du för mycket och/eller för ofta.

Har jag mycket svårt att tro. Jag har märkt att jag allt som oftast får AT om jag inte sover och äter ordentligt efter en kväll med Eva. Däremot kan jag slippa AT trots att jag petat flera gånger under en vecka, om jag bara sover ordentligt. Så på mig tror jag inte att den där teorin är gångbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in