• 1
  • 2
2007-07-05, 09:51
Medlem
OG:s vicepresident attakerades på ett gym i Halmstad igår, kan detta va tecken på att ett nytt "krig" é på gång??

Framgår ej av länken vem den misshandlade mannen är, men vet till 100% att det är han.

http://www.tv4.se/559621.html
Citera
2007-07-05, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bull.222
OG:s vicepresident Wojtek Walczak attakerades på ett gym i Halmstad igår, kan detta va tecken på att ett nytt "krig" é på gång??

Framgår ej av länken vem den misshandlade mannen är, men vet till 100% att det är han.

Att som offer för misshandel icke vilja göra en anmälan är för mig ett helt idiotisk beteende, hurvida det blir krig eller ej bryr jag mig mindre om.
Citera
2007-07-05, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Att som offer för misshandel icke vilja göra en anmälan är för mig ett helt idiotisk beteende, hurvida det blir krig eller ej bryr jag mig mindre om.

Kan jag hålla med om, men i dessa kretsar löser man nog sådana problem sinsemellan, utan att blanda in polisen.
Detta var inte det tilltänkta samtalsämnet i denna tråd, så skitsamma om han anmälde det eller ej.

Mvh
Citera
2007-07-05, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bull.222
OG:s vicepresident attakerades på ett gym i Halmstad igår, kan detta va tecken på att ett nytt "krig" é på gång??

Detta låter ju hur intressant som helst, blir kul att följa upp. Vilket mc-gäng skulle det röra sig om? Det kan väl inte vara bandidos som är i farten?
Citera
2007-07-05, 13:51
Bannlyst
Detta är nog wojtek ja hmm lite dumt att som vicepresident gå till gymmet ensam. haha goran verkar vara saknad
Citera
2007-07-05, 14:55
Medlem
karjalas avatar
de e snarare bandidos än og
Citera
2007-07-05, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karjala
de e snarare bandidos än og

Det sägs att dom som attackerade honom tillhör x-team, vet dock ej om det är bekräftat, men vicepresidenten som attackerades tillhör som sagt OG.
Citera
2007-07-05, 15:14
Medlem
Halmstad är bandidos stad så..
Citera
2007-07-05, 15:51
Medlem
karjalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [Henke]
Halmstad är bandidos stad så..
precis förstår inte vad og o x team skulle gö i halmstad dom hör ju hemma i gbg dessutom stog det mc gäng
Citera
2007-07-05, 16:08
Medlem
Citat:
precis förstår inte vad og o x team skulle gö i halmstad dom hör ju hemma i gbg dessutom stog det mc gäng

OG finns i Halmstad också. Det som förvånar mig är att vicepresidenten var ute på stan, senast jag hörde så satt han häktad för vapenbrott.
Citera
2007-07-05, 16:14
Medlem
karjalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darth
OG finns i Halmstad också. Det som förvånar mig är att vicepresidenten var ute på stan, senast jag hörde så satt han häktad för vapenbrott.
men OG är inget mc gäng
Citera
2007-07-05, 16:46
Medlem
Karbonats avatar
Citat:
men OG är inget mc gäng
Personligen skulle jag inte benämna Bandidos heller som ett mc-gäng.
För att förtjäna epitetet mc-gäng krävs att medlemmarna äger kunskaper och intresse för motorcyklar, motorcykelmekande och motorcykelkörning utöver det vanliga. Bandidos, likt HA, är blott en samling kriminella, narcisstiska, översittare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in