Citat:
Ursprungligen postat av buddha-EC
hej alla folk som sitter och tror ni vet, mitt namn är Buddha och jag är en av medlemarna i Evil Crew mc. såg eran tråd på detta forum och var tvungen att svara på era frågor. vart ni ser oss och vart vi är från framgår av vårat ursprung, vi är en mc klubb uppväxt i stockholms förorter, allt från södertälje till norrtälje. så någon direkt distrikt tillhörighet har vi inte. vi finns över allt, och ingenstans. hur många medlemar vi har och dom "aktiviteter" vi gör är endast för klubben, det ni inte vet behöver ni inte veta. på frågan om vi tillhör någon av dom andra stora klubbarna - Hells Angels - Banditerna eller Out laws- så är vårat svar NEJ. vi är en helt friståande klubb med egna "färger". om ni har fler frågor eller liknande så ber vi från EC MC er kontakta oss personligen nästa gång ni beffiner er på samma krog eller liknande som oss, övriga kan skicka ett privat medelande till mig så ska jag svara så gott jag kan.
PS: tack för ert intresse för alla nya mc klubbar5, eller "krimminella nätvärk" som ni så finnt döpt denna tråd till
MVH Buddha,
EVIL CREW
MC
SWEDEN
Liten invändning, tråden i sig är inte döpt till kriminella nätverk och brottslighet - den heter Evil Crew.
Däremot är forumnamnet kriminella nätverk bla bla bla.
Om ni är ett kriminellt gäng eller inte vet vi alltså inte, men då de flesta med HA-, Bandidos- och Outlawskunskaper sitter i det här forumet var det förmodligen lämpligast att posta här.
När du ändå är här kan ju du besvara frågan om ni är att betrakta som kriminella eller om ni bara är MC-entusiaster?