2007-07-05, 02:10
Medlem
Eftersom vi ändå diskuterar mc-gäng så tänkte jag att vi kunde samla kunskap om detta. Vet att de finns i Stockholm. Vad mer finns det om dem? Ännu ett uppstickargäng som vill göra sig ett namn?
Citera
2007-07-05, 03:48
Medlem
Celerons avatar
Ska bli intressant att se vad som kommer fram. Har aldrig hört talas om dem.
Tyvärr har jag av den anledningen ingen information att dela med mig av.
Citera
2007-07-05, 18:21
Medlem
Tror att de vill bli Outlows. Kör med svarta sweetshirts med vit djävul och röd text "Evil Crew Stockholm". Vet inte om djävulen har en röd hand i pannan.. Svårt att se.. Trodde dessutom att det stod Devil Crew först.
Citera
2007-07-05, 21:34
Medlem
Om det är de jag rror det är så är de någon form av support till HA.. har för mig att det är typ 5 stycken? men kan ha blandat ihop dem med några andra.. och har inget att säga om dem...
Citera
2007-07-07, 18:08
Medlem
Är det ingen på FB som vet något om dessa? Antingen är de helt osynliga eller så är det vi som inte vet ett skit..
Citera
2007-07-07, 19:36
Medlem
JJDecays avatar
Finns det egentligen nåt att veta? Möjligen ytterligare en "grupp" i raden av andra som vill vara fräna och söker nån form av koppling till MC världen..Om alla dessa hojlösa, icke hojkultursinsatta grupper höll sig borta kanske bikervälden var mer som förr. Då behövdes inget support, sverige modeller, crews och annan byråkrati och fan klubbar.

Om det nu ens är så att det är ett gäng som försöker ha en koppling till HA eller några andra..
Citera
2007-07-13, 04:36
Bannlyst
Evil Crew mc

Har sett nåra av dom i solna , verkar vara en blandning av invandrare o svenskar , några hade västar o några tröjor, röd o blå text Evil Crew Mc Sweden vit djävul med en röd hand på pannan,
såg inte snälla ut, kan ha vart typ 8-12 st vet ej säkert,
hörde att dom ska hänga ute i botkyrka , vet inte vem dom supportar tror inte de e outlaws iaf borde va HA el Bandidos
de va allt ja sett o vet hoppas de va till nån nytta
Citera
2007-07-13, 16:11
Medlem
Har hört av en ganska pålitlig källa att de vill bli Outlows och att de finns i Tumba. När jag såg dem så var det jävligt stora killar som åkte på hojarna..

Med tanke på att Bandidos expanderar ganska stort just nu så kanske det händer saker snart mellan dessa gäng..
Citera
2007-07-14, 11:41
Bannlyst
Men är det inte så att om man e supporter till nån av de större så går man under deras färger typ HA röd vit mm??
eller ?? ska fråga en polare som känner en som ska va nära dom lite mer , var såg du dom då??
Citera
2007-07-14, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revenge
Men är det inte så att om man e supporter till nån av de större så går man under deras färger typ HA röd vit mm??
eller ?? ska fråga en polare som känner en som ska va nära dom lite mer , var såg du dom då??
Jag har hört att de ska finnas i Botkyrka, men har sett dem i stan (Stockholm) och en annan som skrev på denna tråd har sett dem i Solna. Men de har ju 2 hjul så de kan ju ta sig vart de vill...
Fråga någon som vet. Då får man ju bästa svaren..
Citera
2007-07-19, 17:12
Medlem
Evil Crew MC Sweden

hej alla folk som sitter och tror ni vet, mitt namn är Buddha och jag är en av medlemarna i Evil Crew mc. såg eran tråd på detta forum och var tvungen att svara på era frågor. vart ni ser oss och vart vi är från framgår av vårat ursprung, vi är en mc klubb uppväxt i stockholms förorter, allt från södertälje till norrtälje. så någon direkt distrikt tillhörighet har vi inte. vi finns över allt, och ingenstans. hur många medlemar vi har och dom "aktiviteter" vi gör är endast för klubben, det ni inte vet behöver ni inte veta. på frågan om vi tillhör någon av dom andra stora klubbarna - Hells Angels - Banditerna eller Out laws- så är vårat svar NEJ. vi är en helt friståande klubb med egna "färger". om ni har fler frågor eller liknande så ber vi från EC MC er kontakta oss personligen nästa gång ni beffiner er på samma krog eller liknande som oss, övriga kan skicka ett privat medelande till mig så ska jag svara så gott jag kan.

PS: tack för ert intresse för alla nya mc klubbar5, eller "krimminella nätvärk" som ni så finnt döpt denna tråd till

MVH Buddha,

EVIL CREW
MC
SWEDEN
Citera
2007-07-19, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av buddha-EC
hej alla folk som sitter och tror ni vet, mitt namn är Buddha och jag är en av medlemarna i Evil Crew mc. såg eran tråd på detta forum och var tvungen att svara på era frågor. vart ni ser oss och vart vi är från framgår av vårat ursprung, vi är en mc klubb uppväxt i stockholms förorter, allt från södertälje till norrtälje. så någon direkt distrikt tillhörighet har vi inte. vi finns över allt, och ingenstans. hur många medlemar vi har och dom "aktiviteter" vi gör är endast för klubben, det ni inte vet behöver ni inte veta. på frågan om vi tillhör någon av dom andra stora klubbarna - Hells Angels - Banditerna eller Out laws- så är vårat svar NEJ. vi är en helt friståande klubb med egna "färger". om ni har fler frågor eller liknande så ber vi från EC MC er kontakta oss personligen nästa gång ni beffiner er på samma krog eller liknande som oss, övriga kan skicka ett privat medelande till mig så ska jag svara så gott jag kan.

PS: tack för ert intresse för alla nya mc klubbar5, eller "krimminella nätvärk" som ni så finnt döpt denna tråd till

MVH Buddha,

EVIL CREW
MC
SWEDEN

Liten invändning, tråden i sig är inte döpt till kriminella nätverk och brottslighet - den heter Evil Crew.
Däremot är forumnamnet kriminella nätverk bla bla bla.

Om ni är ett kriminellt gäng eller inte vet vi alltså inte, men då de flesta med HA-, Bandidos- och Outlawskunskaper sitter i det här forumet var det förmodligen lämpligast att posta här.

När du ändå är här kan ju du besvara frågan om ni är att betrakta som kriminella eller om ni bara är MC-entusiaster?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in