2007-08-20, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belenus
Någorlunda off-topic, men jag har min dator belägen precis vid fönstret, och jag älskar när det börjar regna utanför när jag sitter där.
Jag vet inte varför, men regn gör mig lycklig. Det är sagolikt på ett sätt som idyllisk sommarvärme/-sol aldrig kan vara. :-D

Det är det bästa som finns när det regnar, behöver inte känna att man måste gå ut utan man kan lungt andas ut för det kommer inte hända mycket den dagen.

Har också min dator vid fönstret och det är skitskönt när man öppnar fönstret när det regnar, det drar ner skitmycket syre så luften blir faktiskt väldigt "god" att andas hehe
Citera
2007-08-20, 00:17
Medlem
AlitheSeconds avatar
Aha, intressant att tänka på. Jag har inte tänkt på det tidigare, men nu upptäckte jag att jag visualiserar att jag sitter i ett krympande, trångt och mörkt rum. Hmm...
Citera
2007-08-20, 14:19
Medlem
nyllet_2s avatar
Ganska intresant att läsa alla poster här.

Jag måste nog säga att jag befinner mig i det spel jag spelar mentalt, men om jag arbetar med något script av diverse slag är det som om jag befinner mig i texten jag skriver och ser hur det jag skriver utvecklas i mitt sinne.
Citera
2008-04-08, 19:21
Medlem
Jim Divines avatar
Bumpar lite. Skulle vara intressant att höra fler reflektioner...
Citera
2008-04-08, 23:03
Medlem
Det där med regnet tänker jag också på, om jag ser/hör det
Men annas är jag helt inne i det jag gör, ibland har någon hämtat något som har varit 20cm från mig och jag kan inte komma ihåg det.

Edit: när jag och någon annan kollar på något bra på tv så går dom iväg och sedan kommer dom tillbaka, så tror jag inte på dom när dom säger det

Så jag är inne i det jag gör

Hoppas jag fattade frågan rätt
Senast redigerad av blazei 2008-04-08 kl. 23:08.
Citera
2008-04-08, 23:40
Medlem
Jim Divines avatar
Nja förstår vad du menar blazei men det är inte riktigt det jag menar, men nära... det jag menar är att jag föreställer mig "vara" på olika platser när jag surfar, har det som på i bakgrunden (inte bakgrundsbild på skärmen) samtidigt som jag är på olika sidor... svårt att vara mer specifik än så, har försökt förklara det mer tidigare i tråden...

Är bara intresserad om fler upplever samma som jag, och om det är ett känt "begrepp"
Citera
2008-04-09, 00:27
Medlem
Okej men jag tänker inte att jag är någon annan stans om det var så du menade.

Vad det så?
Citera
2008-05-23, 03:37
Medlem
Jim Divines avatar
Menar mer att man är på en plats "i bakgrunden" på något sätt samtidigt som man surfar. Svårt att förklara, men så luddigt är det...
Citera
2008-05-23, 18:37
Medlem
meons avatar
Är det ett spel så är koncentrationen nog så hög så att man kan säga att man befinner sig i spelet.
Annars fladdrar man runt i fantasin. Än här och än där!
Citera
2008-05-24, 15:27
Medlem
Andra har sagt det, mycket intressant tråd.. Krävs en funderar för att kunna svara
Citera
2008-05-25, 00:31
Medlem
mrgangster655s avatar
flashback och nattstad
Citera
2008-05-25, 00:41
Medlem
PaiN i Stugan^s avatar
kanske inte så mycket vid datorn men jag drömmer en massa om spel när jag försöker somna, kanske låter lite barnsligt och det är de också, men alltid kul att låta barnet inuti sig blotta sig innan man somnar sött
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in