2007-07-20, 01:29
Medlem
tjaboooos avatar
Nån som känner sej manad och spela in och lägga upp på valfri torrentsida ?
Citera
2007-07-20, 16:41
Medlem
dodeesoss avatar
BBC Food som man får in om man har Canal Digital parabol sänder väl Floyd med hyffsat jämna mellanrum.

Hans "svenska" kräftskiva är som sagt en klassiker, han var även fin när han monterade upp sitt kök mitt på Pusher Street i Kristiania. Såg lite halvparanoid ut och kollade över axlarna hela tiden.
Han och hans kameror var nog inte helt välkomna.....
Citera
2007-07-20, 18:04
Medlem
tjaboooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dodeesos
Hans "svenska" kräftskiva är som sagt en klassiker,
Du menar när han drack nubbe som en småunge dricker cola
Om ja inte minns helt fel var det med nöd å näppe han kunde stå upp i slutet av programmet.
Citera
2007-07-20, 19:06
Medlem
quaertys avatar
Han är svinkul och en stor anledning till att jag började intressera mig för mat och matlagning för många år sedan. Men någonstans övergick han nog tyvärr till att sätta alkoholen framför det genuina matintresset. När man ser repriser på Floyds Fjordfiesta känns det nästan lite pinsamt. Varför envisas med att tillaga lokala råvaror som lingon, säl, val, kräftor och så vidare efter asiatiska eller engelska recept? Skittråkigt och oinspirerande.

I de tidigare serierna lyste matintresset igenom och lokala recept tillagades. Om inte det längre var syftet skulle han nästan lika gärna ha kunnat stanna hemma, supa och köpa råvaror på Sainsbury´s.

Men visst är han skoj.
Citera
2007-08-03, 15:45
Medlem
dodeesoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjaboooo
Du menar när han drack nubbe som en småunge dricker cola
Om ja inte minns helt fel var det med nöd å näppe han kunde stå upp i slutet av programmet.

Precis, enligt kvällspressen fick han bäras ut efter inspelningen om jag inte minns fel...
Citera
2007-08-03, 15:49
Medlem
Flytande_argots avatar
Han misshandlade sin fru också om jag inte missminner mig?
Citera
2007-10-18, 10:58
Medlem
tjaboooos avatar
2 serier med Keith Floyd finns att hitta på bitmetv.
...on France och ...on Italy.
Citera
2007-10-18, 13:51
Medlem
Nikeniks avatar
Kom ihåg floyd från när barndomen. Då tyckte jag hans program var rätt så lustiga.
Laddade ner ett program för någon månad sen. Där han lagar mat i något munk-kloster i italien eller vad det var. Efter 5 min matlagning börjar han prata långt och omständigt rätt in i kameran om hur trött och nervös han är och därför behöver en drink.

Var bara deprimerande att titta på =/
Citera
2007-10-18, 14:25
Medlem
tjaboooos avatar
Drog hem avsnittet när han är i Provence men va tråkigt, skulle vilja ha dom avsnitten där han åker jorden runt istället.
Lagar till kött genom att dra fast de på grenröret på en bil, tänder eld på ett bord med gasolspisen i en båt...
Citera
2007-10-18, 21:55
Bannlyst
Var ju någon stor "sexskandal" i UK, när det kom fram att käre Floyd gillade sex av det mer kinky slaget, typ BDSM osv...
Citera
2007-10-18, 21:59
Medlem
NinjaRövardottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjaboooo
Nån som känner sej manad och spela in och lägga upp på valfri torrentsida ?
De flesta finns faktiskt att ladda hem ifrån http://www.thebox.bz
Citera
2007-10-18, 22:04
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Floyd? Var det den där fula, feta, blankflottiga gubben med illrött ansikte och som såg ut att dö när som helst i infarkt eller hjärnblödning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in