• 1
  • 2
2007-07-04, 00:15
Medlem
Jag undrar om ni graffare som är ute och målar använder er av polisradio för att lyssna på polisen och väktare när ni är ute och målar för att veta om snuten eller väktare kommer efter er så ni är förberedda och sticka...

Gör ni det?
Citera
2007-07-04, 00:21
Medlem
Harlauts avatar
Jag använder inte polisradio.
Citera
2007-07-04, 00:26
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karate Kenta
Jag undrar om ni graffare som är ute och målar använder er av polisradio för att lyssna på polisen och väktare när ni är ute och målar för att veta om snuten eller väktare kommer efter er så ni är förberedda och sticka...

Gör ni det?

Jag gjorde det för ett-två år sen när jag målade med en av göteborgs lite mer aktivare målare nu i dagsläget.. När man körde vissa speciella saker som de var lite större risk för med polis knas så hade han med sig det.. Sen när vi skildes åt så skaffade jag aldrig en.. Orkade inte spara ihop till en egen..Men det kan vara bra och ha..
Citera
2007-07-04, 00:28
Bannlyst
karate kenta, varför har du polis logon som visnigs bild ? är du en gris jävel ?
Citera
2007-07-04, 00:30
Medlem
Citat:

Gör ni det?

nä men har funderat på skaffa en :P

skulle ju vara ganska smidigt att låta en av dom som knasar (om man nu har med nån) hålla ett öra på den :P
Citera
2007-07-04, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ANALDYNGA
Jag gjorde det för ett-två år sen när jag målade med en av göteborgs lite mer aktivare målare nu i dagsläget.. När man körde vissa speciella saker som de var lite större risk för med polis knas så hade han med sig det.. Sen när vi skildes åt så skaffade jag aldrig en.. Orkade inte spara ihop till en egen..Men det kan vara bra och ha..

Ok förstår om det var säkrast då. Klarade ni er någon gång med hjälp av radion från torsk?

Bara så du vet så kostar dom inte många hundra nu
Citera
2007-07-04, 00:31
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wiseone
nä men har funderat på skaffa en :P

skulle ju vara ganska smidigt att låta en av dom som knasar (om man nu har med nån) hålla ett öra på den :P
Eller har den i typ jackan.. Med en "öronsnäckshörlurar".. Som min polare hade ibland.. Smidigt och bra..
Citera
2007-07-04, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _tiaN_
karate kenta, varför har du polis logon som visnigs bild ? är du en gris jävel ?

Nej jag är ingen gris
Citera
2007-07-04, 00:32
Medlem
Citat:
Eller har den i typ jackan.. Med en öronsnäcka.. Som min polare hade ibland.. Smidigt och bra..

de kan man ju oxå ha ingen som vet var man kan skaffa
vart sugen på köpa
Citera
2007-07-04, 00:34
Medlem
Citat:
Eller har den i typ jackan.. Med en "öronsnäckshörlurar".. Som min polare hade ibland.. Smidigt och bra..

Så har jag och det funkar
Citera
2007-07-04, 00:34
Medlem
Citat:
Så har jag och det funkar

vad har du för nån då och vart köpt du
Citera
2007-07-04, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wiseone
de kan man ju oxå ha ingen som vet var man kan skaffa
vart sugen på köpa

kolla in te.x teknikmagasinet eller kjell.com men köp ingen dyr för dom ska byta system snart och då går det inte lyssna längre så det är lika bra och passa på
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in