2007-07-03, 20:47
Medlem
Hej!
Jag minns att jag har haft Outlook nere i aktivitetsfältet och så att det poppar upp en ruta när man får mail osv. Men nu när jag stänger ner Outlook så stängs det ner helt och hållet. Och minimerar jag det så hamnar det fortfarande nere på verktygsfältet.

Tack på förhand!
Citera
2007-07-03, 23:08
Medlem
darkmarcs avatar
Det framgår inte riktigt vad du menar, men om du högerklickar på Outlook-ikonen nere vid klockan, så kan du välja/välja bort "Hide when minimized". Där kan du också välja hur du vill bli notifierad vid nya mail. Var det detta du menade?

///DM
Citera
2007-07-04, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkmarc
Det framgår inte riktigt vad du menar, men om du högerklickar på Outlook-ikonen nere vid klockan, så kan du välja/välja bort "Hide when minimized". Där kan du också välja hur du vill bli notifierad vid nya mail. Var det detta du menade?

///DM

Ber om ursäkt för min otydlighet.

Det jag vill är att när jag trycker på minimera i Outlookfönstret så vill jag endast att programmet ska lägga sig på aktivitetsfältet (längst ner till höger) och inte rakt ner på verktygsfältet. När jag högerklickar på Outlook-ikonen så finner jag tyvärr inget alternativ för att bli notifierad vid nya mail. Vet inte om det spelar någon roll, men jag har Outlook 2007.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in