Flashback bygger pepparkakshus!
2007-07-03, 20:44
Medlem
Tjenare är nu inne på 7e veckan på min andra kur. Och de har gått riktigt bra hittils. har ökat 9 kg än så länge
Men de om första 5 veckorna körde ja med testo cypionate från dutchlab, och den gav ett jävla tryck
Men nu eftersom ja hade planerat o köra cyp först o sen gå över till ena så undrar ja lite om mina galenika.
Ngn som vet några bra kännetecken för fakes från galenika? Han ja fick dom av visste inte riktigt om dom va bra. Så skullev a bra om ngn visste ngra kännetecken för fakes?
Dom är lätta o knäcka o har den vita ringen på sig så de är väl därför antar jag. Alla innehåller även lika mkt testo kan skilja jätte lite i vissa o ampullerna är lika höga.
Så ja skulle tro att dom e bra men man vet ju aldrig. Men men mkt tacksam för svar
MVH
2007-07-03, 20:48
Medlem
jeanclaudes avatar
Galenika med vita ringar ska vara äkta har jag läst.

Du har PM.
2007-07-03, 21:01
Medlem
Dina galenika är säkert ok inte hört om nåra fakes på dom
2007-07-04, 18:12
Medlem
insolents avatar
Gick väl stora rykten om sådana fakes förut men som bara var rykten..?
2007-07-04, 18:23
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insolent
Gick väl stora rykten om sådana fakes förut men som bara var rykten..?

gick rykten om batch 3850 om jag inte minns fel, drogs till sin spets och labbtestades något ÖVERdoserade...

Dessa har jag ingen aning om, men de är säkert ok.
2007-07-05, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
gick rykten om batch 3850 om jag inte minns fel, drogs till sin spets och labbtestades något ÖVERdoserade...

Dessa har jag ingen aning om, men de är säkert ok.

okok har dom inte hemma eftersom ja bara testade dom o skulle kolla om dom va ok. Men ska till snubben imon o kolla batch nummer.Menar du antal mg i dom lr antal ml? fick 2,3 ml av 2 st 1ml ampuller iaf.
Men som sagt va dom verkar ju inte va fake men får väl se om trycket släpper då vet ja ju garanterat.
MVH
2007-07-06, 10:03
Medlem
Cykeltratts avatar
tror inte någon tar sig tid att göra falska glasampuller. men visst det finns folk till allt
2007-07-06, 15:13
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeppo123
okok har dom inte hemma eftersom ja bara testade dom o skulle kolla om dom va ok. Men ska till snubben imon o kolla batch nummer.Menar du antal mg i dom lr antal ml? fick 2,3 ml av 2 st 1ml ampuller iaf.
Men som sagt va dom verkar ju inte va fake men får väl se om trycket släpper då vet ja ju garanterat.
MVH

De kvittar, för batchen var som sagt ÖVERDOSERAD och inte underdoserad.
De flesta Galenikor innehåller lite mer i ml dessutom, som jag förstått.
2007-07-06, 17:06
Medlem
Jao de verkar så men dom verkar funka bra har även börjat me Tri-Trenbolone och OT Så ska köra de tillsammans med Testot dom sista veckorna
Men hur skulle ni doserat OT'n ja kör 20mg på morgonen och 20 1 timma innan träning eller ska man ta allt innan träning?
MVH

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in