2007-12-07, 13:43
  #913
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bazz
http://peterhoskins.typepad.com/tailwhip/images/bansky_say_it_with_flowers.JPG

Fast svartvit då

Bansky har gjort den

bilden var tagen innan han började med kulörerna,så även min har färg.
2007-12-09, 18:23
  #914
Medlem
Enhörnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bazz
http://peterhoskins.typepad.com/tailwhip/images/bansky_say_it_with_flowers.JPG

Fast svartvit då

Bansky har gjort den

Inte Banksy då?
2007-12-10, 14:27
  #915
Medlem
Hin Håle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enhörning
Men du har inte kört över siluetten med flera armar va? Den gadden gillar jag skarpt.

Jag gillar ditt projekt. Men jag tycker att du kunde göra något roligare av det. Exempel: http://www.bmeink.com/miniport/A70306/high/bmepb469447.jpg
Letade en som har gjort liknande fast han har stjärnkonstellationer istället för blommor. Men jag antar att den ser ut precis som du vill att den ska göra!
Misstänker att det är denna du menar:
http://modblog.bmezine.com/wp-content/uploads/200702021501-pix1.jpg
2007-12-10, 14:30
  #916
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hin Håle.
Misstänker att det är denna du menar:
http://modblog.bmezine.com/wp-content/uploads/200702021501-pix1.jpg
Den var läcker, fast snubben såg aningens gay ut..
2007-12-11, 04:57
  #917
Medlem
Hin Håle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av älskling
Den var läcker, fast snubben såg aningens gay ut..
Jo, hans mamma har nog inga barnbarn att vänta. Tycker den hade gjort sig betydligt bättre utan färg också, men allting som är stort och svart blir snyggt per automatik.
2007-12-11, 08:10
  #918
Medlem
The_Insanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av älskling
Den var läcker, fast snubben såg aningens gay ut..

ja det har du rätt i att han gjorde.
Men tatueringen var lite egen och ingen jag skulle välja dock..
2007-12-11, 16:01
  #919
Medlem
little.rippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skullhead
http://img124.imageshack.us/img124/7190/848541195953736ac1.jpg sådär
snyggaste jag har sett i tråden.jäkligt fräsch
2007-12-11, 17:56
  #920
Bannlyst
min är väl ganska härlig; http://f.playahead.se/48/6ba18f06b8a94fa506059284c2064e/share/eef743bccef74cc286176872de3d172b.jpg
2007-12-11, 18:42
  #921
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olldon
min är väl ganska härlig; http://f.playahead.se/48/6ba18f06b8a94fa506059284c2064e/share/eef743bc
cef74cc286176872de3d172b.jpg

2007-12-11, 19:04
  #922
Medlem
rovbin84s avatar
erik_ande_85 http://img182.imageshack.us/img182/2799/dscn0100jf8.jpg

fan va skön den var
2007-12-12, 17:35
  #923
Medlem
Washuwants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olldon
min är väl ganska härlig; http://f.playahead.se/48/6ba18f06b8a94fa506059284c2064e/share/eef743bccef74cc286176872de3d172b.jpg



ena P ringen ser större ut än den andra sen är bilden rätt suddig
2007-12-12, 18:09
  #924
Medlem
RenegadeTourists avatar
Här är min första.
http://img89.imageshack.us/img89/8898/imgp3369qr5.jpg

http://img66.imageshack.us/img66/6922/imgp3373mb0.jpg


Med tanke på vilka tatueringar som är omtyckta i denna tråd förväntar jag mig inte att folk ska tycka om den men ändå kul att höra åsikter.

Problemet är bara att jag genast börjat funder på att skaffa en ny någonstans men det får bli i en annan tråd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in