2007-12-02, 16:07
  #901
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjyvas
Lägger upp en bild på min väns hemmagjorda uggla. Hon hade tråkigt och pengarna räckte inte till att göra en tatuering i studio, det näst bästa alternativet var bläck och en synål.

http://img267.imageshack.us/img267/3941/ugglagc2.jpg

Fyfan vad snygg...
2007-12-03, 16:38
  #902
Medlem
Wzzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjyvas
Lägger upp en bild på min väns hemmagjorda uggla. Hon hade tråkigt och pengarna räckte inte till att göra en tatuering i studio, det näst bästa alternativet var bläck och en synål.

http://img267.imageshack.us/img267/3941/ugglagc2.jpg


Hon hade väldigt håriga armar/ben? Eller vart det nu är Sen så är väl tatueringen personlig i alla fall.
2007-12-03, 17:21
  #903
Medlem
zixls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bryet
Var ett tag sedan jag laddade upp nåt.

http://www.pici.se/164043/

Gjordes igår utav Marika på buzzstop28. Ska färgläggas också.

Fin grej och gjord av en trevlig tös
2007-12-03, 21:47
  #904
Medlem
Bryets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zixl
Fin grej och gjord av en trevlig tös

Ja hon är bäst. Har gjort samtliga tatueringar hos henne. Kan inte tänkta mig någon annan.
2007-12-05, 10:50
  #905
Medlem
lalal

min första gjord på lucky7 i nyköping :
http://img81.imageshack.us/img81/4229/mg2652wq4.jpg

min andra även den gjord på lucky7 av inge. :

http://img81.imageshack.us/my.php?image=423161194886334gx1.jpg
2007-12-05, 12:06
  #906
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bryet
Ja hon är bäst. Har gjort samtliga tatueringar hos henne. Kan inte tänkta mig någon annan.
Bäst? Jag blev inte ett dugg imponerad, om den inte är gjord på 70-talet då, idag behövs mer än så för att få någon att höja på ögonbrynen.. vad får dig att tycka att hon är bäst? har du inte sett andra tatueringar? ta en titt i grymma/häftiga osv tråden så ser du riktigt schysst tatueringar.. eller kan du visa andra hon gjort som är världsledande?
2007-12-05, 13:54
  #907
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av j0lt
min andra även den gjord på lucky7 av inge. :

http://img81.imageshack.us/my.php?image=423161194886334gx1.jpg

Nämen!

Har själv varit jävligt nära att gadda det där motivet, det är fortfarande inte helt uteslutet!

Men jag tycker dock inte att det passa in så bra där, ser alleles för liten och ensam ut.
Du borde lägga till lite saker runt omkring, så du fyller upp hela sidan, tror det kommer se mkt bättre ut då.
2007-12-05, 19:03
  #908
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shooto
Nämen!

Har själv varit jävligt nära att gadda det där motivet, det är fortfarande inte helt uteslutet!

Men jag tycker dock inte att det passa in så bra där, ser alleles för liten och ensam ut.
Du borde lägga till lite saker runt omkring, så du fyller upp hela sidan, tror det kommer se mkt bättre ut då.

jaa de är tänkt så inom en framtid,
2007-12-05, 19:06
  #909
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av j0lt
min första gjord på lucky7 i nyköping :
http://img81.imageshack.us/img81/4229/mg2652wq4.jpg

min andra även den gjord på lucky7 av inge. :

http://img81.imageshack.us/my.php?image=423161194886334gx1.jpg

Vad föreställer motiv 2?
2007-12-05, 19:12
  #910
Medlem
Bazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Vad föreställer motiv 2?
http://peterhoskins.typepad.com/tailwhip/images/bansky_say_it_with_flowers.JPG

Fast svartvit då

Bansky har gjort den
2007-12-05, 19:19
  #911
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bazz
http://peterhoskins.typepad.com/tailwhip/images/bansky_say_it_with_flowers.JPG

Fast svartvit då

Bansky har gjort den

Jaha, tack.
2007-12-06, 01:13
  #912
Medlem
Bryets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av älskling
Bäst? Jag blev inte ett dugg imponerad, om den inte är gjord på 70-talet då, idag behövs mer än så för att få någon att höja på ögonbrynen.. vad får dig att tycka att hon är bäst? har du inte sett andra tatueringar? ta en titt i grymma/häftiga osv tråden så ser du riktigt schysst tatueringar.. eller kan du visa andra hon gjort som är världsledande?

Nu handlade det inte om bäst artistiskt eller tekniskt (inte för att hon är dålig på något sätt). Jag tycker hon är bäst för att det går inte att hitta en trevligare människa i denna stad. Visst finns det bättre tatuerare men det var inte riktigt det jag syftade på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in