Citat:
Ursprungligen postat av Bryet
Ja hon är bäst. Har gjort samtliga tatueringar hos henne. Kan inte tänkta mig någon annan.
Bäst? Jag blev inte ett dugg imponerad, om den inte är gjord på 70-talet då, idag behövs mer än så för att få någon att höja på ögonbrynen.. vad får dig att tycka att hon är
bäst? har du inte sett andra tatueringar? ta en titt i grymma/häftiga osv tråden så ser du riktigt schysst tatueringar.. eller kan du visa andra hon gjort som är världsledande?