2007-12-27, 14:58
  #949
Medlem
Skullheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martinao
Vanta ett halvar sa kommer du vara sugen igen


Faktum är att jag ska dit igen den 6 januari , men aldrig mer halsen (tror jag nu iaf)
2007-12-28, 21:14
  #950
Medlem
Nålkåts avatar
Vill ni ha en "Posta era tatueringar 4.0"?
2007-12-28, 21:33
  #951
Medlem
CrackCrickets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nålkåt
Vill ni ha en "Posta era tatueringar 4.0"?

Ja! Alltid nice med nya versioner då och då
2007-12-28, 21:35
  #952
Medlem
Nålkåts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrackCricket
Ja! Alltid nice med nya versioner då och då
I så fall kan ni väl få en då. Sist tog det ganska många timmar, så vette fan när den blir klar men..
2007-12-28, 21:40
  #953
Medlem
CrackCrickets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nålkåt
I så fall kan ni väl få en då. Sist tog det ganska många timmar, så vette fan när den blir klar men..

Lycka till! Jag kommer att vänta spänt iaf
2007-12-29, 00:24
  #954
Medlem
Nålkåts avatar
Ni är välkomna att fortsätta i den nya tråden: Posta era tatueringar 4.0!


2007-12-29, 13:23
  #955
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nålkåt
Ni är välkomna att fortsätta i den nya tråden: Posta era tatueringar 4.0!


Låser den här nu.

Ny tråd: http://www.flashback.org/showthread.php?p=9424804

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in