Nu har Sydsvenskan fått bekräftat vad provsvaren visar: Plastikkirurgens sperma fanns i kvinnan, efter ingreppet.
– Han kan förklara det, men jag kan inte säga hur. Det är hemligt, säger advokat Mikael Nilsson.
Plastikkirurgen nekar till brott. Enligt vad Sydsvenskan erfar går inte plastikkirurgens försvar ut på att han haft sex med kvinnan, med hennes medgivande. Istället menar han att hans sperma kunnat hamna i kvinnan på något annat sätt. Något sätt som inte är brottsligt.
Jag måste ha missat det sättet på biologilektionen.
Jag måste ha missat det sättet på biologilektionen.
Stackars advokat! Att med stonefejs behöva stå och föra fram och låtsas tro på att ens naturligtvis helt oskyldiga klient, som är läkare, har lyckats få in sin sperma i en drogad patient, som känner sig våldtagen, på ett lagligt och hemligt specialsätt. Man börjar haja varför dom debiterar som dom gör.
Svårt att tro att inte läkaren snart har fixat sin sista bikinilinje utanför murarna.
Det finns en film som jag inte minns namnet på. Det handlar om en läkare (?) som har en inneboende/barnflicka tjej som jag inte heller mins namnet på. (Hon är ialla fall snygg) I vilket fall som helst är den här inneboende tjejen lite tokig och blir kär i läkaren. Läkaren vill väl inte riktigt inleda nåt sånt här förhållande med tjejen. Tjejen blir då helt galen och ska hämnas. I vilket fall som helst så får tjejen tag på en använd kondom från läkaren. Hon vänder den ut och in och överför sperman på detta hemliga sätt till sig själv och går sen till polisen och anmäler våldtäkt.
Jag tror hans försvar kommer gå ut på detta. Att säga att dom haft sex frivilligt är så vanligt att han vill vara lite mer extra. Tjejen känner familjen, hon blir kär i läkaren, läkaren säger nej tack till sonens flickvän. Hon blir arg och anmäler honom för våldtäkt.
Det finns en film som jag inte minns namnet på. Det handlar om en läkare (?) som har en inneboende/barnflicka tjej som jag inte heller mins namnet på. (Hon är ialla fall snygg) I vilket fall som helst är den här inneboende tjejen lite tokig och blir kär i läkaren. Läkaren vill väl inte riktigt inleda nåt sånt här förhållande med tjejen. Tjejen blir då helt galen och ska hämnas. I vilket fall som helst så får tjejen tag på en använd kondom från läkaren. Hon vänder den ut och in och överför sperman på detta hemliga sätt till sig själv och går sen till polisen och anmäler våldtäkt.
Jag tror hans försvar kommer gå ut på detta. Att säga att dom haft sex frivilligt är så vanligt att han vill vara lite mer extra. Tjejen känner familjen, hon blir kär i läkaren, läkaren säger nej tack till sonens flickvän. Hon blir arg och anmäler honom för våldtäkt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!