• 1
  • 2
2007-06-29, 03:04
Medlem
BrainDisorders avatar
Hittade denna idag i affären.
Har den funnits ute länge? Aldrig hört talas om, så jag köpte den.
Väldigt angenäm smak, väldigt svag smak utav lingon.
Helt okej.

Någon annan som prövat denna?

(Om Mod tycker denna passar bättre i snusrecensionstråden så får ni gärna flytta den dit, sökfunktionen funkar inte för mig för tillfället.)
Citera
2007-06-29, 05:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Hittade denna idag i affären.
Har den funnits ute länge? Aldrig hört talas om, så jag köpte den.
Väldigt angenäm smak, väldigt svag smak utav lingon.
Helt okej.

Någon annan som prövat denna?

(Om Mod tycker denna passar bättre i snusrecensionstråden så får ni gärna flytta den dit, sökfunktionen funkar inte för mig för tillfället.)

äckligaste snuset som finns på marknaden.
va inte långt ifrån att spy
Citera
2007-06-29, 09:02
Medlem
kamikaze_kids avatar
Det har funnits ute ett tag, tycker dom är goda. kanske inte bättre än orginalet men fräscha ändå.
Citera
2007-06-29, 11:33
Medlem
X1/9s avatar
Provade den innan jag åkte från Sverige, och de första snusarna ur dosan var inte så tokiga. Men när man närmade sig slutet på första dosan kändes det bara äckligt... Smaken av lingon tog över för mycket och det smakade knappt snus längre.

Jag tycker personligen inte att No 2 kommer i närheten av en vanlig rapé, och skulle inte köpa den frivilligt...men smaken är ju som baken, vilket brukar visa sig ofta i diskussionerna här...så tycker du om den så kör på!
Citera
2007-06-29, 14:33
Medlem
Gefans avatar
Tycker den smakar kemikalier. Visst, den är okej i början men sen får man nog av smaker och det känns som man har sprutat parfym i munnen. Likadant med Röda Lacket.
Citera
2007-06-29, 15:36
Medlem
garb0s avatar
Testade en dosa, som dom andra säger. Första 5-10 snusen va väll gött, men när man kommer mot slutet av dosan så börjar dom smaka konstigt, efter det har jag aldrigt köpt det igen. snusar bara vanliga rapé white.
Citera
2007-06-29, 15:46
Medlem
Sobbes avatar
Tyckte första var helt ok, resten smakade skit. Hade jag inte varit så jävla snål skulle jag slängt skiten och köpt en annan dosa.
Citera
2007-06-29, 17:21
Medlem
BrainDisorders avatar
Därför man kör 2 dosor, och tar varannan.
Fast det kanske är för rikebarn.
Citera
2007-06-29, 17:27
Medlem
BaldiNs avatar
Samma sak som med Skruf tranbär, smakade helt ok i början men när hälften av snusen var slut så började dom smaka skit.
Citera
2007-06-29, 17:58
Medlem
4skins avatar
tummen ner för rapé lingon. antingen är det bakteriefloran i min käft eller så är det något fel på snuset, jag blir hursomhelst helt sur i truten efter en stunds snusande..
Citera
2007-06-29, 20:16
Medlem
shells avatar
vaknade med en sån som jag bytt i fyllan en gång, mådde mer skit än vanligt den dagen
Citera
2007-06-29, 20:17
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaldiN
Samma sak som med Skruf tranbär, smakade helt ok i början men när hälften av snusen var slut så började dom smaka skit.

Alltid vela prova Skruf Tranbär, men inte hittat i någon affär här.
Orkar inte beställa heller, har hört från en vän att det är gott.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in