2011-10-17, 23:03
Medlem
Rhynns avatar
Var där nere för 2 helger sen och kan rekommendera ett bra brunt som heter K.B knark , kostar 160dk/g tror jag men det var väl värt
Citera
2011-10-18, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cpkrille123
Om detta skulle funka är du en riktig idiot som skriver ut detta här...

Funkade väldigt bra, det var bara ett tips om någon skulle ta med sig över.
Citera
2011-10-18, 12:50
Medlem
Cpkrille123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattpojken
Funkade väldigt bra, det var bara ett tips om någon skulle ta med sig över.

Jag menade inte att vara otrevlig, men det var ett bra alternativ. men med tanke på att polisen sitter vid flashback så vet dom det nu.
Citera
2011-10-18, 13:07
Medlem
kissen_mjaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpkrille123
Jag menade inte att vara otrevlig, men det var ett bra alternativ. men med tanke på att polisen sitter vid flashback så vet dom det nu.
Meh, tullen OM dom nu råkar befinna sig på tåget har omkring 20 minuter på sig att scanna genom hundratals resenärer utsprida i flertal vagnar.
Tullen är medveten om ALLA konstiga och mindre konstiga gömställen man kan hitta på, sen är det upp till deras instinkter och eller "verktyg" (sniff sniff hundar) att guida dom rätt.
Dom har ingen chans att sprätta upp varenda resväska öppna varje förpackning som kan dölja mindre mängder och eller kontrollera varje papperskorg, paraply/visitera varje ficka som finns på tåget.

Alla sätt är bra så länge dom funkar och jag kan sätta min högra arm på att under deras utbildning så blir dom introducerade till smuggelsätt som vi har inte ens drömt upp än.

Risken att dom helt plötsligt efter detta inlägget ändrar sitt arbetssätt och högprioriterar paraplyer (det ösregnar här ute just nu) liknar mer första april skämt än seriös tanke
Citera
2011-10-18, 13:15
Medlem
Cpkrille123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kissen_mjau
Meh, tullen OM dom nu råkar befinna sig på tåget har omkring 20 minuter på sig att scanna genom hundratals resenärer utsprida i flertal vagnar.
Tullen är medveten om ALLA konstiga och mindre konstiga gömställen man kan hitta på, sen är det upp till deras instinkter och eller "verktyg" (sniff sniff hundar) att guida dom rätt.
Dom har ingen chans att sprätta upp varenda resväska öppna varje förpackning som kan dölja mindre mängder och eller kontrollera varje papperskorg, paraply/visitera varje ficka som finns på tåget.

Alla sätt är bra så länge dom funkar och jag kan sätta min högra arm på att under deras utbildning så blir dom introducerade till smuggelsätt som vi har inte ens drömt upp än.

Risken att dom helt plötsligt efter detta inlägget ändrar sitt arbetssätt och högprioriterar paraplyer (det ösregnar här ute just nu) liknar mer första april skämt än seriös tanke

Du har en poäng.. antagligen Bara jag som inte sovit på länge o börjar bli ruskigt paranoid.... haha.
Citera
2011-10-18, 15:52
Medlem
Hejsan! Jag undrar på ett ungefär hur mycket 50 gram weed kostar i chris? Rökat ska vara lite över standard. Det behöver inte vara deras super röka men eller inte det sämsta.

mvh Oskar
Citera
2011-10-18, 18:07
Medlem
Bartoniuss avatar
Jag tänkte ta en tur förbi cris på hemvägen från Thailand då jag tar flyget till Kastrup. Anländer vid 6 tiden på morgonen och min buss går 14:15 ett par kilometer från Cristiania. Jag undrar bara när själva försäljningen börjar så att säga och om utbudet är lika stort under morgonen/förmiddagen på en vardag som på helgen?
Citera
2011-10-18, 19:38
Medlem
Lichkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartonius
Jag tänkte ta en tur förbi cris på hemvägen från Thailand då jag tar flyget till Kastrup. Anländer vid 6 tiden på morgonen och min buss går 14:15 ett par kilometer från Cristiania. Jag undrar bara när själva försäljningen börjar så att säga och om utbudet är lika stort under morgonen/förmiddagen på en vardag som på helgen?

öppet alla dagar och tider i stort sett. var där vid 11-12 så har de flesta öppnat upp men det står alltid någon där och säljer oavsett tid typ.
Citera
2011-10-18, 20:45
Medlem
Bartoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lichking
öppet alla dagar och tider i stort sett. var där vid 11-12 så har de flesta öppnat upp men det står alltid någon där och säljer oavsett tid typ.

Okej, tack så mycket!
Citera
2011-10-18, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lichking

Alla säger att det är öppet hela tiden. Men om man vill vara där när det är som mest stånd uppe så man har störst utbud, vid vilken tid ska man vara där då?
Citera
2011-10-18, 22:20
Medlem
Hur är utbudet av bongar, papper, pipor, roach-ark och grinder? jag antar att det finns, vore konstigt annars. men är det bra utbud? Finns allt jag listade ovan? Det som finns, finns det i många olika typer/former/färger? Eller ser det ut som i en turkbutik i Sverige där dom bara har 2 olika slags grinders och tre olika slags papper?

Tackar så jätte mycket för svaren. Ska dit om ca 10 dagar så vill gärna veta om jag kan handa lite annat där förutom röka.

Ber om ursäkt mods att jag dubbelpostar. Typiskt att tiden för edit gick ut för 1 min sen.
Citera
2011-10-18, 22:52
Medlem
kissen_mjaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hashmonstret
Alla säger att det är öppet hela tiden. Men om man vill vara där när det är som mest stånd uppe så man har störst utbud, vid vilken tid ska man vara där då?
På dagen, jag skulle tro att det är som mest hektiskt mellan 15 och 18 när halva köppenhamn flödar dit för afterwork chill.

Citat:
Ursprungligen postat av Hashmonstret
Hur är utbudet av bongar, papper, pipor, roach-ark och grinder? jag antar att det finns, vore konstigt annars. men är det bra utbud? Finns allt jag listade ovan? Det som finns, finns det i många olika typer/former/färger? Eller ser det ut som i en turkbutik i Sverige där dom bara har 2 olika slags grinders och tre olika slags papper?

Tackar så jätte mycket för svaren. Ska dit om ca 10 dagar så vill gärna veta om jag kan handa lite annat där förutom röka.

Ber om ursäkt mods att jag dubbelpostar. Typiskt att tiden för edit gick ut för 1 min sen.
Mycket god, du kan köpa bongar shubangs vanliga pipor glaspipor och alla möjliga jävla pipor från storlek "smygare" man diskret har i fickan till en två meters rör man behöver hjälp att tända, samma sak med papper som kommer i alla möjliga former och färger, finns även frön att köpa och souvenirer.
hawe fun
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in