Scan producerar inte kött, det är bönderna som står för den biten. Vidare så är Scan ägt av finska HK. Även Lithells med alla deras olika varumärken är finskägt av Atria. Bra koll där!
Så alltså finnar producerar sämsta kött, även i andra länder? Bra jobbat finnar!
Måste ju vara Sverige som är allra sämst i landet när det gäller mat, enligt media och kändiseliten. Vi har ju aldrig haft varken kultur eller mat, utan allt är invandrarnas insatser som gör att vi kan äta överhuvudtaget. Hade vi inte haft dom underbara invandrarna så hade vi svultit till döds.
Undrar bara hur fan vi fick mat innan invandringen kom till Sverige?
Av rätterna där så är det typ bara pirog, pelmeni och fisksoppan jag känner igen, stroganoff som är ryskt ätes oxå här i sverige. Kanske dom som bor i finland vet det bättre. Även rysk mat har sina guldglimtar.
Den ursprungliga stroganoffen är väl gjord på biff. Korvstroganoff är väl en svensk variant.
Jag var över till Norge över helgen och gick in på en Shellmack och skulle beställa en "French Hot Dog" kassörskan kollade på mig som om jag inte var klok. Tydligen verkar dom inte ha det där. Så istället köpte jag en grillad i bröd, tog en tugga och den smakade skumt som fan, smakade nästan bara fett, med någon konstig eftersmak.
Senare köpte jag även en hamburgare på en annan Shellmack den smakade betydligt godare men inte alls lika god som Svenska mack-hamburgare, det var liksom någon konstig eftersmak på den också.
Är det bara jag eller är det flera som upplevt detta ? Vilka tillverkar korv till Shell i Norge ? Ska tilläggas att jag handlade korven utanför Lilleström och Hamburgaren i Oslo.
Jag var över till Norge över helgen och gick in på en Shellmack och skulle beställa en "French Hot Dog" kassörskan kollade på mig som om jag inte var klok. Tydligen verkar dom inte ha det där. Så istället köpte jag en grillad i bröd, tog en tugga och den smakade skumt som fan, smakade nästan bara fett, med någon konstig eftersmak.
Senare köpte jag även en hamburgare på en annan Shellmack den smakade betydligt godare men inte alls lika god som Svenska mack-hamburgare, det var liksom någon konstig eftersmak på den också.
Är det bara jag eller är det flera som upplevt detta ? Vilka tillverkar korv till Shell i Norge ? Ska tilläggas att jag handlade korven utanför Lilleström och Hamburgaren i Oslo.