Magnus Pehrsson har jag inte hört innan PL-premiären men fy fan vilket stolpskott både i studion och som "expertkommentator". Schas!
Studion bör rimligtvis börja en halvtimme innan matchen. Här ska inte Bosse vara med. Ola duger som programledare och jag tycker Niva är ett mysigt inslag som fotbollsintresserad snarare än fotbollsexpert. Sen tycker jag de ska skifta lite med relevanta gäster i studion. T ex någon som spelat i de aktuella lagen. Lite intervjuer och sånt får också vara med.
Efter att ha genomlidit andra halvlek i Chelsea-Hull igår ville jag bara se sammandraget av alla matcher men istället satt Bosse, Pehrsson och Ola och rabblade i evigheter om absolut ingenting. Okej att de sammanfattar dagen och belyser något från matchen men det räcker med 5 minuter. Jag trodde aldrig de skulle sluta prata om Mourinho. Vad fan vi VET att han är tillbaka.
Jarelind tycker jag gör ett bra jobb. Synd att han inte kommenterar la liga längre.
Jag gillar även Perlskog förmodligen pga att han kommenterat så länge men. Verkar vara ensam om att tycka det.
Christopher Kviborgs insats idag är i en klass över det man förväntar sig, självklar vinnare denna afton. Två matcher och båda nästan perfekta. Spänning och analys ihop för det mesta. Bara att ta upp hatten och bocka som åhörare.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!